پاکستان کشوری بی فایده و سرخورده است!

  • انتشار: ۱۸ سنبله ۱۳۹۴
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 9369

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از تسنیم، مجله «اکسپرس تریبون» در تازه ترین گزارش خود نوشت، «سوبرامانیان سوامی» عضو ارشد حزب «بهارتیا جاناتا» (BJP) در واکنش به اظهارات «ژنرال راحیل شریف» رئیس ستاد ارتش پاکستان مبنی بر پاسخ مناسب به «دشمن»، گفت که پاکستان در سال ۱۹۷۱ میلادی به دو بخش تقسیم شد و این بار آن را به چهار بخش تقسیم خواهیم کرد.

عضو ارشد حزب «بی جی پی» هند افزود که پاکستان کشوری بی فایده، فاقد اعتماد، نا امید و سرخورده است.

وی اظهارداشت: دهلی‌نو هرگز علیه پاکستان اعلام جنگ نخواهد کرد اما هند برای همه چیز آماده است.

عضو ارشد حزب حاکم هند در حالی اظهارات تندی علیه پاکستان مطرح کرده است که مقامات نظامی دو کشور قرار است امروز در مورد مسایل مربوط به مدیریت و تنش‌های مرزی در دهلی‌نو مذاکره کنند.

رئیس ستاد ارتش پاکستان روزهای گذشته با اشاره به تنش‌های اخیر با هند و اوضاع کشمیر هشدار داد که در صورت ماجراجویی کوتاه یا بلندمدت، «دشمن» ضربه مهلکی را متحمل خواهد شد.

اگرچه رئیس ستاد ارتش پاکستان در سخنرانی خود در مرکز فرماندهی نظامی این کشور به طور مستقیم نامی از هند نبرد اما گفته‌های وی در پاسخ به اظهارات ژنرال « دالبیر سینک» رئیس ستاد ارتش هند گفته شد.

رئیس ستاد ارتش هند هفته گذشته گفته بود که نیروهای نظامی کشورش باید برای جنگ‌های کوتاه مدت آماده باشند.

«دالبیر سینگ» رئیس ستاد ارتش هند هفته گذشته اعلام کرده بود که با توجه به نقض آتش‌بس و نفوذ پاکستان، نظامیان هندی باید برای جنگ‌های کوتاه مدت آماده باشند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟