ولیعهد سعودی دلیل عدم حضور همسرش را در انظار عمومی بیان کرد

  • انتشار: ۲۲ حمل ۱۳۹۷
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 39534

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در جریان سفر خود به فرانسه در رابطه با همسر و فرزندانش و دلیل عدم حضور آنها در انظار عمومی سخن گفت.

به گزارش آر تی عربی، شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی راز عدم حضور همسرش در انظار عمومی را فاش ساخت و تاکید کرد که به خواسته وی برای دوری از فشارهای سیاسی و داشتن زندگی عادی با فرزندان خود احترام می گذارد.

بر اساس این گزارش، ولیعهد سعودی شامگاه سه شنبه در کنفرانس خبری مشترک با «امانوئل ماکرون»، رئیس جمهوری فرانسه در کاخ الیزه در شهر پاریس، پایتخت این کشور در این باره اظهار داشت: در واقع یک همسر و چهار فرزند دارم و آنها بسیار تمایل دارند که زندگی عادی و ساده داشته باشند که از موقعیت و منصب کنونی من تاثیر نپذیرد.

بن سلمان همچنین تصریح کرد: می خواهم از یک زندگی بسیار عادی برای فرزندانم به دور از رسانه ها، فشار سیاسی و توجه بیش از حد محافظت کنم، می خواهم به صورت بسیار طبیعی زندگی کنند، همسرم نیز همین را می خواهد و من به این مسئله برای همسرم و فرزندانم احترام می گذارم، برای من این همان دلیل اصلی می باشد.

این در حالی است که این سخنان ولیعهد عربستان در پاسخ به پرسش یک خبرنگار زن فرانسوی در رابطه با احتمال همراهی همسرش در سفر بعدی خود به این کشور با توجه به اصلاحات در جریان به نفع زنان در کشورش مطرح شد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟