وسایل عجیبی که رهبر کوریای شمالی با خود به سنگاپور برده بود!

  • انتشار: ۲۴ جوزا ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیبین الملل
  • شناسه مطلب: 43823

رهبر کوریای شمالی در سفر به سنگاپور برای دیدار با رئیس جمهور وسایل شخصی زیادی با خود به این کشور برده بود، که در مطلب ذیل در مورد آنها می خوانیم.

کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی در سفر به سنگاپور برای دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، وسایل شخصی زیادی را به این کشور انتقال داده بود که از آن جمله می توان به سرویس بهداشتی شخصی یا توالت او بود.

بنابر گزارش العالم به نقل از دیلی میل، کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی، در سفرش به سنگاپور برای ملاقات با رئیس‌جمهور آمریکا در کنار تمامی تدابیر امنیتی که برای حفظ جانش انجام داده مانند بردن لیموزین زرهی خود به همراه تیم محافظان مخصوص لیموزین و استفاده از دو هواپیمای گمراه کننده در کنار هواپیمای حامل خودش، توالت شخصی‌اش را نیز همراه خود برده است.

پیش از ورود رهبر کوریای شمالی، به سنگاپور به منظور نشست تاریخی با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، یک هواپیمای ترابری مدل IL-۷۶ انبوهی از کالاها و اجناسی که صرفا برای حفظ جان کیم جونگ اون در نظر گرفته‌ شده‌اند، به آنجا منتقل کرده است.

حتی دیده شد که در هنگام امضای توافقنامه بین دو کشور، قلم رهبر کوریای شمالی پیش از امضا توسط محافظان وی ضد عفونی شد.

در میان این اجناس یک محموله از غذاهای مورد استفاده رهبر کوریای شمالی و یک توالت شخصی قابل حمل نیز وجود داشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه چوسان ایلبو کوریای‌ جنوبی، این توالت شخصی کیم جونگ اون اتصالی به شبکه فاضلاب رسمی نداشته و مخزنی جداگانه دارد.

در گذشته گزارش شده که سازمان‌های اطلاعاتی نظیر سازمان سیا حتی با استفاده از مدفوع اقدام به جمع آوری اطلاعات از افراد کرده‌اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟