وزیر دفاع پاکستان: حمله هند به خاک پاکستان را با قدرت جواب می دهیم

  • انتشار: ۲۸ جدی ۱۳۹۵
  • سرویس: بین المللسیاست
  • شناسه مطلب: 17096

وزیر دفاع پاکستان عصر روز گذشته با حضور در مجلس سنای ای کشور، تاکید کرد در صورت هرگونه حمله از سوی نیروهای هند به مواضع نظامی پاکستان، نیروهای این کشور با تمام قدرت پاسخ خواهند داد.

رسانه های پاکستانی گزارش دادند، خواجه محمد آصف در سخنرانی با لحن تند و آتشین علیه هند گفت: اگر هند جرات کند و دست به حمله ای به مواضع ما در داخل خاک پاکستان بزند، پاسخی کوبنده خواهیم داد تا برای همیشه حتی فکر حمله را هم از یاد ببرد.

وزیر دفاع پاکستان مدعی شد که هند برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از خشونت هایی که در کشمیر می گذرد، آن را به موضوع تروریسم و عبور تروریست ها از مرزهای کشمیر ربط می دهد.

خواجه آصف گفت که پاکستان از حمایت های سیاسی، دیپلماتیک و معنوی خود از مردم کشمیر تحت کنترل هند در مسیر مبارزه با بدست آوردن حق انتخاب، ادامه خواهد داد.

وی گفت که هند در سال گذشته بیش از 330 بار آتش بس مرزی میان دو کشور را نقض کرد که طی آن دست کم 45 غیرنظامی پاکستان کشته شدند.

هند همواره پاکستان را متهم به حمایت از تروریسم می کند و مدعی است شبه نظامیانی که در منطقه کشمیر بارها دست به حمله علیه نظامیان هند زده اند، تروریست هایی هستند که از سوی پاکستان حمایت می شوند.

پاکستان این ادعاها را بی اساس می داند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟