وزارت دفاع: کوماندوها و نیروهای هوایی ارتش در فراه وارد عمل شده است

  • انتشار: ۲۵ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیامنیت و حوادث
  • شناسه مطلب: 41958

بعد از حمله گسترده طالبان بر فراه و قصد این گروه برای تصرف این شهر، وزارت دفاع می گوید که نیروهای کوماندو و نیروهای هوایی در فراه آماده جنگ با شورشیان طالبان شده است.

وزارت دفاع افغانستان با نشر خبرنامه‌ای گفته است که نیروهای پیاده، کوماندو و قوت‌های هوایی در فراه بر ضد مخالفان مسلح وارد عمل شده اند.

در این خبرنامه آمده است “به مردم ولایت فراه اطمینان داده می‌شود که تمام اوپراسیون‌ها به شکل لازم پیاده شده، قوت‌های هوایی، کوماندوها و جزوتام‌های قول اردوی مقیم در غرب کشور با تسهیلات لازم در مقابله با تهدیدات اجراات می‌کنند”.

این بیانیه وزارت دفاع در حالی مطرح می شود که بسیاری از باشندگان این شهر می گویند که طالبان بسیاری از وسایل زرهی نیروهای امنیتی را یا خود با خود برده اند و یا تخریب کرده اند.

منابع از شهر فراه می گویند که طالبان از چندین ولسوالی این ولایت از دو دروازه غربی و شرقی بر شهر فراه حمله‌ور شده و به سه کیلومتری ساختمان ولایت رسیده اند.

این منابع می گویند آمر امنیت قوماندانی امنیه ولایت فراه زخمی شده اند و دستِ‌کم هشت تن از افراد طالبان کشته شده و ۱۶ تن دیگر زخم برداشته اند.

طالبان نیز در خبرنامه‌ای ادعا کرده اند که قسمت‌هایی از شهر فراه را به کنترول خود درآورده و به نیروهای امنیتی تلفاتی وارد کرده اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟