واکنش شدید «حجت نوری» به حمله تروریستی بر حوزه ششم ولایت هرات

  • انتشار: ۲۴ جدی ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 52424

محی الدین نوری معاون و سرپرست اداره ولایت هرات ضمن انتقاد از وقوع حمله تروریستی اخیر بر حوزه ششم امنیتی این ولایت گفت: تداوم این وضعیت و عدم کنترل این جرایم قابل قبول نیست.

به گزارش خبرگزاری اطلس، آقای نوری در نشست هماهنگی آمرین حوزه های پولیس این ولایت تصریح کرد: ” اختطاف، دزدی و قتل در این شهر قابل پذیرش نیست، مردم از نیروهای امنیتی انتظار بیشتری دارند؛ چهار میلیون باشنده‌ این شهر زندگی‌شان را بعد از خدا به شما سپرده‌اند و می‌طلبد تا شما تلاش بیشتری کنید نه اینکه در نزدیکی حوزه امنیتی پولیس و امنیت ملی ترور و اختطاف صورت گیرد.”

وی ضمن هشدار به آن منسوبان امنیتی که در اجرای وظایف خود سهل انگاری کرده و از امکانات دولتی و صلاحیت های وظیفوی سو استفاده میکنند، بیان داشت که تداوم این وضعیت و عدم کنترل این جرایم قابل قبول نیست.

همچنین سرپرست مقام ولایت هرات تاکید کرد: دیگر یک آمر حوزه اجازه ندارد که چندین بادیگارد را در حالی با خود داشته باشد که شهر ما از دزدی و اختطاف رنج می‌برد؛ از امروز هیچ کدام از شما حق گشتاندن چندین بادیگارد را ندارید!”

اقای محی الدین نوری در این نشست، برای افزایش هماهنگی ها میان نیروهای امنیت ملی و فرماندهی پولیس هرات تاکید کرد که جلسات مشترک امنیتی در مقام ولایت هرات ماهانه و جلسات امنیتی مشترک حوزه های امنیت ملی و پولیس ملی هر هفته برگزار و گزارشات آن باید به اداره محلی برسد.

در همین حال امین الله دخیل فرمانده پولیس هرات نیز هشدار می دهد که در صورت وقوع حادثه ای در حوزه های امنیتی مسئولان همان حوزه زیر پیگرد قرار خواهد گرفت.

این نشست در حالی برگزار میشود که دو شب پیش (شنبه) شماری از طالبان مسلح به حوزه ششم ولایت هرات حمله کردند که دست کم 9 نفر کشته و زخمی شدند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟