واکنش ارگ به شرکت برخی از سیاستمداران کشور در نشست مسکو

  • انتشار: ۱۵ دلو ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 53189

فاضل فضلی مشاور ارشد رییس جمهور، از دیدار هیئت سیاستمداران کشور با نمایندگان طالبان در نشست مسکو انتقاد کرد و گفت: اينها برای رسیدن به منابع قدرت حاضر اند، در برنامه هایی که برای از بین بردن ارزش های ملی کشور بوده در تبانی با بیگانگان معامله نمايند.

به گزارش خبرگزاری اطلس، مشاور ارشد رییس جمهور، امروز در توییتی خطاب به این هیئت تصریح کرد: «با تأسف بايد گفت كه برخى از شخصیت های سیاسی افغانستان که ظاهرً اساسگزاران اصل انتقال ديموكراتيك قدرت و نظام موجود محسوب می گردند، به علت دور ماندن از حاكميت و اختلافى که نسبت به دولت مردان فعلی دارند، حاضر اند حتى از تمام این ارزش ها و اصول عبور نموده و تا نابودی آن به پیش بروند».

این در حالی است که رییس جمهور غنی نیز در بیانیه ای این دیدار میان هیئت سیاسی افغانستان و نمایندگان طالبان را به شدت مورد انتقاد و نکوهش قرار داده است، اما «اتمر» نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال اینده مدعی است که او و سران احزاب و جریان های سیاسی در این نشست شرکت می کند تا از ارزش های قانون اساسی کشور دفاع کنند.

قابل به ذکر است نشست مسکو به رهبری «کرزی» رییس جمهور پیشین کشور، در تاریخ 5و 6 فبروری میان هیئت سیاسی افغانستان و نمایندگان طالبان برگزار خواهد شد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟