سفیر امارات متحده عربی و پسر کاکای حامد کرزی در انفجاری در قندهار زخمی شدند

  • انتشار: ۲۱ جدی ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعیتیتر 1
  • شناسه مطلب: 16924

گزارش های منتشر شده  از قندهار حاکی است که عصر امروز (سه شنبه) در دو انفجار در مهمانخانه والی این ولایت، سفیر امارات متحده عربی و همایون عزیزی والی زخمی و هفت تن دیگر نیز کشته شدند.

مقامات در ولایت قندهار می‌گویند که حوالی ساعت ۷:۰۰ شام سه شنبه دو انفجار در مهمانخانۀ والی سبب کشته شدن هفت نفر و زخمی شدن کم از کم ۱۸ نفر دیگر شد.

همایون عزیزی والی کندهار و سفیر امارات متحدۀ عربی که هنگام وقوع انفجار سرگرم دیدار با هم بودند، در این رویداد زخمی شده اند.

همچنان به شمول هاشم خان کرزی، پسر کاکای حامدکرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان،شماری از ماموران دولتی در این رویداد زخمی شده اند.

تا کنون در مورد هویت کشته شد‌گان این رویداد جزئیاتی در دسترس نیست.

گزارش حاکی از آنست که نیروهای امنیتی ساحه را محاصره کرده‌اند و کسی اجازۀ ورود به این محل را نمی‌دهد و آمبولانس‌ها نیز زخمیان این رویداد را به شفاخانه انتقال می‌دهد.

یک مقام امنیتی کندهار که نخواست نامش گرفته شود به صدای امریکا گفته است که این حادثه در اثر انفجار دو بالون گاز رخ داده است.

اما تا هنوز مشخص نیست که انفجار بالون‌ها نیز یک حادثه بوده است یا اینکه در اثر کدام اقدام تخریبی منفجر شده است. تا هنوز کسی مسوولیت این رویداد را به دوش نگرفته است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟