هشدار گارنیزیون کابل به هواداران احمد شاه مسعود

  • انتشار: ۱۸ سنبله ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 30197

فرماندهی عمومی گارنیزیون کابل به مناسبت “هفتۀ شهید” به هواداران احمدشاه مسعود گفته است که از انتقال هر نوع سلاح در جریان راه پیمایی در جاده‌ها، پوشیدن یونیفورم نهادهای امنیتی افغان و استفادۀ وسایط دولتی خودداری کنند.

به گزارش اطلس به نقل از صدای آمریکا؛ این قوماندانی با نشر اعلامیه‌ای تأکید کرده است که تا محدودیت‌هایی را که از جانب تیم امنیتی کابل با توجه به تهدیدات و جلوگیری از خطرات بعدی اتخاذ گردیده رعایت کنند.

جلوگیری از انتقال هر نوع سلاح در جریان راه پیمایی در جاده‌ها، استفاده از وسایط دولتی، پوشیدن یونیفورم نهادهای امنیتی دفاعی، فیلم سیاه و عکس احمدشاه مسعود در دو طرف دروازه‌های شیشه‌های وسایط محدودیت‌هایی است که گارنیزیون کابل وضع کرده است.

همچنان، این قوماندانی برای راه پیمایان مسیرهایی را در شهر کابل مشخص کرده است که راه پیمایان به رعایت آن مکلف شده اند.

در اعلامیۀ گارنیزیون کابل آمده است “کارته پروان – سرک 80 متر تایمنی – چهارراهی شهید هوتل‌ها – سرک هشتاد متره الی چهارراهی میدان هوایی – چهارراهی مسعود شهید و بازگشت دوباره از عین مسیر، کارته پروان – چهارراهی برکی – سالنگ وات – زیرزمینی و بازگشت دوباره از عین مسیر”.

گارنیزیون کابل ساحات دیگر شهر کابل را بنابر “عوامل و تهدیدات امنیتی” محدود ساخته و گفته است تخطی ‌ا خلاف ابلاغیه به شمول تغییر مسیر مسؤولیت به دوش راه پیمایان خواهد بود.

این در حالی است که امروز جاده‌های کابل شاهد استفادۀ وسایط دولتی در کاروان‌های راه پیمایان بود.

در حال حاضر، نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان جاده‌های مرکزی شهر کابل، جاده‌های منتهی به ارگ و وزارت دفاع را مسدود کرده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟