نماینده دوستم: هلیکوپترهایی به دستور عطا محمد نور مواضع حزب جنبش را در ولایت فاریاب هدف قرار داده است

  • انتشار: ۳ حمل ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیبازار شایعات
  • شناسه مطلب: 20008

گزارش های از ولایت فاریاب حاکی از آن است که هلیکوپترهایی که مربوط به قول اردوی 205 شاهین می شود، مواضع فرماندهان حزب جنبش اسلامی به رهبری جنرال دوستم را هدف قرار داده است، فرماندهان جنبش اسلامی در ولایت فاریاب می گویند این هلیکوپترها به دستور عطا محمد نور مواضع جنبش را هدف قرار می دهد.

بعد از درگیری بین افراد منتسب به حزب جمعیت اسلامی و بعضی از فرماندهان حزب جنبش اسلامی به رهبری جنرال دوستم، گزارش هایی از ولایت فاریاب بدست آمده که نشان می دهد، هلیکوپترهای مربوط به قول اردوی 209 شاهین، مواضع فرماندهان حزب جنبش ملی در قریه خدایمت، ولسوالی المار فاریاب را آماج شلیک قرار داده اند.

منابع از محل می‌گویند که در اثر این حملات دو زن زخمی شده اند. آمرمناف و وحیدبای از فرماندهان حزب جنبش اند که نیروهای تحت امر آنان در قریه خدایمت مستقر اند.

این در حالیست که چندی پیش درگیری بین افراد دو حزب جنبش اسلامی و همچنین جمعیت اسلامی در ولایت فاریاب 4 تن کشته و بیش از ده نفر دیگر زخمی شده بود.

نظام‌الدین قیصاری نماینده نظامی جنرال دوستم در فاریاب گفته است که این هلیکوپترها جنرال فاروق از فرماندهان حزب جمعیت را از مزارشریف به المار انتقال می‌داد و به دستور عطامحمدنور والی بلخ، مواضع فرماندهان حزب جنبش را هدف قرار داده اند.

این در حالیست که اوضاع در شهر میمنه به شدت آشفته است و فرماندهان هر دو حزب، با استفاده از تسلیحات و تجهیزات دولتی همدیگر را هدف قرار داده و در پی انتقام‌جویی اند.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟