می توانید با 100 هزار دالر تابعیت بگیرید و به 127 کشور جهان بدون ویزا سفر کنید!

  • انتشار: ۷ ثور ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیبین الملل
  • شناسه مطلب: 21371

کشور سنت لوسیا که جزیره ای کوچک در دریای کارائیب است و نزدیک کشورهای آمریکایی شمالی و جنوبی واقع است، یکی از ارزان ترین تابعیت ها را دارد، به طوریکه قیمت آن صد هزار دالر است و می توان با آن به 127 کشور بدون ویزا سفر کرد.

گرفتن تابعیت کشورهای مختلف برای ورود به سایر کشورها بدون نیاز به گرفتن ویزا، آرزوی بسیاری از مردم است، اما هزینه و مدت زمان انتظار برای اخذ تابعیت متفاوت است.

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم ، طبعاً هر راه کاری دارای مزایا و معایبی است که با راه کار دیگر تفاوت دارد؛ به ویژه بهای تابعیت، درصورتیکه فرد تاجر و بازرگان باشد ویا 100 هزار تا یک میلیون دالر پول در اختیار داشته باشد، می تواند در برنامه ای که کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه دریای کارائیب برای گرفتن تابعیت جهانی در کوتاه مدت ارائه می دهند، شرکت کند.

ماركو جانتيپين مدیر شریک در شرکت «هنلی اند بارتنرز» دراین باره می گوید: بازرگانان و تجار از جمله افرادی هستند که بیشترین سفر را در سراسر جهان انجام می دهند، به همین دلیل برای گرفتن تابعیت کشورهای مختلف تعجیل می کنند وطبعا خانواده هایی هستند که می خواهند کودکانشان مورد حمایت واقع شوند تا درآینده از وضعیت آموزشی بهتر برخوردار باشند، به همین جهت، طرحی جایگزین مهاجرت را تهیه می کنند.

کشور سنت لوسیا که جزیره ای کوچک در دریای کارائیب است و نزدیک کشورهای آمریکایی شمالی و جنوبی واقع است، ارزان ترین تابعیت را دارد، به طوریکه قیمت آن صد هزار دالر است و می توان با آن به 127 کشور بدون ویزا سفر کرد که از جمله این کشورها، کشورهای عضو اتحادیه اروپا و انگلیس و هنگ کنگ و سنگاپور است ، همچنین مدت زمان اخذ تابعیت، فقط سه تا چهار ماه است.

اما جزیره گرنادا در نزدیک سنت لوسیا، اخذ تابعیت به 200 هزار دالر نیاز دارد که می توان با آن به کشورهای مشابه و نیز چین سفر کرد و زمان لازم برای گرفتن تابعیت، فقط دو ماه است.

جفری هانسیلیر کارشناس اخذ تابعیت در کشورهای حوزه کارائیب گفت: برای گرفتن تابعیت، راه دیگری نیز وجود دارد، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ودرصورتیکه فردی که مایل به اخذ تابعیت باشد، کارشناس بازار باشد، به وی توصیه می کنیم که در زمینه گردشگاه های 5 ستاره در انتیگوا یا گرنادا سرمایه گذاری کند.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ازای گرفتن تابعیت کشورهای حوزه کارائیب، به 330 تا 350 هزار دالر سرمایه نیاز دارد، با علم به اینکه قوانین کشورهای حوزه کارائیب، دو تابعیتی را مجاز می داند.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟