مسافران خوش بخت که یک گلکسی نوت 8 هدیه گرفتند

  • انتشار: ۳ عقرب ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 32442

در عملی غیر منتظره در یکی از پروازهای شرکت های مسافربری یک شرکت هوایی در اسپانیا و در موردی عجیب سامسونگ به مسافران این پرواز، یک موبایل گلکسی نوت ۸ هدیه داد.

۲۰۰ مسافر که بلیط پرواز از لاکرونیا به مادرید در کشور اسپانیا را خریداری کرده بودند؛ تصور نمی‌کردند چه اتفاق غیرمنتظره‌ای در حین پرواز برایشان رخ می‌دهد. دفتر شرکت سامسونگ در کشور اسپانیا؛ طی یک برنامه‌ریزی به تمامی مسافران پرواز IB 0513 شرکت هواپیمایی Iberia یک گلکسی نوت ۸ هدیه می‌دهد.

در اواسط پرواز؛ مهمان‌داران این هواپیما آخرین تولید سامسونگ را میان مسافران تقسیم می‌کنند و موجی از تعجب و شادی و حس غافل‌گیری سراسر هواپیما را فرا می‌گیرد.

در حالی که برخی از مسافران خواب‌آلود بودند و نمی‌دانستند چه اتفاقی افتاده است؛ یادداست سامسونگ روی جعبه نوت ۸ مقابل چشمان‌شان بود: «یک سال پیش از شما خواسته شد آن را خاموش کنید؛ اما امروز ما به شما در این پرواز خوش‌آمد می‌گوییم.»

سامسونگ با این حرکت می‌خواهد نشان بدهد دوران مشکلات گلکسی نوت ۷ را سپری کرده است و نوت ۸ امن و مطمئن است به طوری که درون هواپیما و در دست هر مسافر یک نوت ۸ قرار دارد.

سال گذشته؛ در پی مشکلاتی که برای نوت ۷ به وجود آمده بود و گاها به آتش گرفتن این موبایل منجر می‌شد؛ بسیاری از خطوط هواپیمایی دنیا ورود نوت ۷ به داخل هواپیما را ممنوع کرده بودند. مسافران این پرواز؛ همان‌جا فبلت‌های جدید خود را روشن کرده و شروع به گرفتن عکس کردند.

سامسونگ اسپانیا در توئیتی عنوان کرده است: «در سامسونگ، زمانیکه ما زمین می‌خوریم، نه تنها دوباره بلند می‌شویم، بلکه یاد می گیریم چگونه پرواز کنیم!» اما خبر بد این است که این حرکت یک کمپین جهانی از سوی سامسونگ نیست و مسافران پروازهای دیگر منتظر این سوپرایز نباشند. دفتر سامسونگ اسپانیا با همکاری شرکت هواپیمایی Iberia این برنامه را تدارک دیدند و دیگر تکرار نخواهد شد!

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟