«مزار شریف» بزودی در سینماهای ایران!

  • انتشار: ۱۴ سنبله ۱۳۹۴
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 9194

فیلم سینمایی «مزارشریف» به کارگردانی حسن برزیده و از تولیدات حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ایران از چهارشنبه هجدهم سنبله در سینماهای تهران و شهرستان‌ها به روی پرده خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از فارس، فیلم «مزار شریف» داستان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال هجوم نیروهای طالبان منجر به شهادت ۱۰ تن از کارکنان کنسولگری ایران در روز هفدهم اسد شد.

«مزار شریف» در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر ایران به نمایش در آمد و علاوه بر استقبال منتقدان، توانست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم را برای بهزاد عبدی و دیپلم افتخار بهترین جلوه‌های ویژه بصری را برای امیررضا معتمدی به ارمغان بیاورد.

عوامل فیلم سینمایی مزار شریف عبارتند از: بازیگران: حسین یاری، مهتاب کرامتی و مسعود رایگان- نویسنده و کارگردان: حسن برزیده- تهیه کننده: منوچهر شاهسواری- مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین‌دست- مدیر هنری: مشکین مهرگان- موسیقی: بهزاد عبدی- طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان- طراح جلوه‌های بصری: امیررضا معتمدی- پخش‌کننده: موسسه فرهنگی بهمن سبز- محصول: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟