لابی رژیم اسرائیل برای لغو توافق هسته ای ایران و ۱+۵

  • انتشار: ۲۱ اسد ۱۳۹۴
  • سرویس: بین المللتیتر 2
  • شناسه مطلب: 8044

خبرگزاری اطلس ـ رئیس رژیم صهیونیستی در تلاش برای ترغیب دولتمردان آمریکایی به مخالفت با توافق هسته ای ایران با جمعی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری اطلسبه نقل از «تایمز اسرائیل»، هیأتی ۳۶ نفره از نمایندگان جمهوریخواه  کنگره آمریکا به سرپرستی «کوین مک کارتی» رهبر اکثریت جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا دیروز سه شنبه با «روبن ریولین» دیدار کردند.

این دیدار در ادامه مخافت صهیونیست ها با توافق هسته ای ایران و تلاش برای مجاب کردن نمایندگان به لغو یک طرفه تفاهم به دست آمده بین ایران و کشورهای ۱+۵ انجام شد.

در همین راستا، ریولین ضمن ابراز نگرانی از توافق هسته ای ایران به سابقه دوستی با آمریکا اشاره کرده و گفت: روابط  تل آویو – واشنگتن همواره فراز و نشیب هایی داشته است. ما نباید به مخالفت های موجود واکنش نشان دهیم. تصمیم شما در مقام نمایندگان مردم آمریکا تعیین کننده رای کنگره آمریکا است. تل آویو به عنوان متحد شما باید اطمینان حاصل کند که نتیجه نهایی هر چه که باشد هیچ خللی در اتحاد راهبردی دو کشور ایجاد نکرده و حتی این رابطه محمکتر نیز خواهد شد.

وی که از مخالفان سرسخت توافق هسته ای ایران است در ادامه مدعی شد که رژیم صهیونیستی هر چه را که لازم باشد برای دفاع از خود انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: ترس تل آویو از این بابت است که مبادا توافق هسته ای ایران اولین قدم برای مشروعیت بخشیدن به سیاست ها و راهبردهای تهران باشد- اقدامی که به ادعای وی موجب بی ثباتی هرچه بیشتر خاورمیانه می شود.

ریولین قرار است به زودی با هیأتی از نمایندگان دموکرات آمریکا نیز دیدار کند.

 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟