فیصل شایسته کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان به تیم لیگ برتری پیکان ایران پیوست

  • انتشار: ۱۰ دلو ۱۳۹۵
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 17449

فیصل شایسته کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان با امضای قرارداد رسمی به باشگاه پیکان ایران پیوست، تیم فوتبال پیکان هم اکنون در رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

سایت رسمی باشگاه پیکان صبح  امروز با درج خبری نوشت؛ فيصل شايسته  كاپيتان تيم ملي افغانستان در باشگاه پيكان  حضور یافت و پس انجام مذاکرات با مسئولان باشگاه ، به تيم فوتبال پیکان پیوست.

شايسته هافبك  25 ساله كه سابقه حضور در تيم پاهانگ را دارد با پيكان  تا آخر  فصل قرارداد  امضاء نموده و عنوان نمود اميدوارم نماينده موفقي براي افغانستان در ليگ برتر ايران باشم و بتوانم   براي پيكان مفيد باشم .

فیصل شایسته اولین بار در سال 2009 و در باشگاه توئنته هلند به فوتبال حرفه ای راه یافت و بعد از آن به باشگاه هرینفین هلند پیوست.

شایسته در سال 2013 راهی لیگ بلغارستان و تیم لیگ برتری ایتار شد وی در این باشگاه 10 بازی انجام داد و یک گل و سه پاس گل نیز در کارنامه ثبت کرد.  پس از بلغارستان شایسته به لیگ برتر تایلند و تیم سنگخالا یونایتد پیوست.

شایسته پس از سقوط سنگخالا به لیگ پایین تر این تیم را رها کرده و به تیم پاهانگ که در لیگ برتر مالزی قرار دارد پیوست.

شایسته از سال ۲۰۱۴ در ترکیب تیم ملی افغانستان قرار گرفته است و تا حالا بیشتر از 24 بازی ملی  را در کارنامه دارد. بعد از آمدن پیتر شگرت، او به عنوان کاپیتان تیم ملی افغانستان نیز انتخاب شده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟