فریدمن (سفیر آمریکا) مردم فلسطین را تهدید کرد

  • انتشار: ۵ جوزا ۱۳۹۷
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 42919

سفیر آمریکا در اسرائیل مردم فلسطین را تهدید کرد و افزود اگر فلسطینیان طرح پیشنهاد شده از سوی ما را نپذیرد و به میز مذاکره حاضر نگردند بهای سنگین در مقابل آن خواهند پرداخت.

فریدمن سفیر آمریکا در اسرائیل طی مصاحبه با شبکه 2 رژیم اسرائیل گفت قرار است ترامپ طرح پیشنهادی خود برای حل وفصل موضوعات فلسطین را ماه آینده اعلام کند.

سفیر آمریکا در اسرائیل با جانبداری از تل آیو علاوه کرد اگر رژیم اسرائیل طرح ما را رد کند به انتخاب آنها احترام قایل میشویم اما اگر فلسطینیان به میز مذاکره با ما ننشینند هزینه آنرا خواهند پرداخت.

بربنیاد طرح پیشنهادی موسوم به معامله قرن حکومت فلسطین دارایی مرزهای موقت شامل نیمه کرانه باختری و نوار غزه بدون قدس میشوند که مسله بررسی پناهندگان را نیز دربرمیگیرد و به این دلیل فلسطینیان شهر قدس جدید را باید در روستاهای کرانه باختری احداث کنند.

گفته میشود این طرح برای ایجاد گذرگاهی برای فلسطینیان که میخواهند درشهر قدس که مسجد الاقصی در آن موقیعت دارد برای ادای فریضه نماز بیایند ارایه شده است.

فریدمن پس از آن مردم فلسطین را در خصوص طرح پیشنهادی تهدید کرد که خالد مشعل رئیس پیشین دفتر سیاسی حماس در باره این طرح گفته بود معامله قرن را زیر قدم های مبارزان له خواهیم کرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟