غنی به منظور بررسی اوضاع ولایت هلمند، به آن ولایت سفر کرد

  • انتشار: ۱۷ جوزا ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعیتیتر 1
  • شناسه مطلب: 13627

اشرف غنی قبل از ظهر امروز(دوشنبه) به منظور بررسی اوضاع ولایت هلمند، به آن ولایت سفر کرد, در سخنرانی خطاب به منسوبین قول اردوی ۲۱۵ میوند، از رشادت و فدا کاری آنان ستایش بعمل آورد.

در خبرنامه ای که از سوی دفتر ریاست جمهوری به نشر رسیده است آمده؛ رئیس جمهور خطاب به نظامیان در قل اردوی 215 میوند گفته است که منحیث سرقوماندان اعلی قوای مسلح افتخار دارم که منسوبین آن جان های شانرا بخاطر پاسداری و حراست از  کشور شان فدا می کنند.

رئیس جمهور گفت: آنانیکه می گویند افغانستان در خطر است، باید دوباره فکر کنند، زیرا نیروهای امنیتی و دفاعی ما با قربانی های بی دریغ شان از این خاک حراست می کنند.

غنی گفت که من منحیث سرقوماندان اعلی قوای مسلح مسئول هستم تا حق خانواده های شهدا، مجروحین و فرزندان تانرا ادا نمایم.

رئیس جمهور حلول ماه مبارک رمضان را به تمام منسوبین قول اردوی متذکره تبریک گفت و آرزو نمود که طاعات و عبادات شان قبول درگاه الهی قرار گرفته و صلح و ثبات دایمی در افغانستان حکمفرما شود.

در این مراسم دگرجنرال محمد معین فقیر قوماندان قول اردوی ۲۱۵ میوند نیز صحبت کرده گفت که منسوبین، افسران و بریدملان قول اردوی متذکره به سرقوماندان اعلی قوای مسلح اطمینان می دهند که از هر وجب خاک خویش دلیرانه دفاع می کنند، زیرا این مسئولیت ماست و در این راه مدد خداوند(ج) و حمایت مردم را با خود داریم.

هلمند در روزهای اخیر شاهد زد و خوردهای سنگین میان نظامیان امنیتی کشور و شورشیان طالب بوده است طوریکه در هفته گذشته در دو روز بیش از 50 نظامی ارتش ملی کشته شد.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟