عربستان از دخالت نظامی در یمن حمایت می کند

  • انتشار: ۴ حمل ۱۳۹۴
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 3345

درپی درخواست یکی از معاونان رئیس جمهور مستعفی یمن برای دخالت نظامی کشورهای شورای همکاری، وزیر خارجه عربستان تهدید کرد که به همراه همپیمانانش به یاری “عبدربه منصور هادی” خواهد شتافت و هر درخواست او را اجرا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،”سعود الفیصل” مدعی شد، کشورهای مزبور هر آنچه به نفع مردم یمن باشد، انجام خواهند داد و تدابیر لازم به منظور حمایت از یمن و مقابله با انصارالله اتخاذ خواهند نمود.
این سخن پس از آن اعلام شد که “ریاض یاسین” از افراد نزدیک به عبد ربه منصور هادی، رییس جمهور مستعفی یمن گفت که وی از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس مداخله نیروهای “سپر جزیره” در یمن را درخواست کرده است.
همچنین شاهزاده “محمد بن سلمان” وزیر دفاع عربستان، در دو روز گذشته از منطقه “جازان” در جنوب کشور، منطقه “الخوبه” در مرز یمن، نیروهای واکنش سریع، ایستگاه های بی سیم و پشتیبانی الکترونیک و همچنین سامانه پهپادهای (لونا) بازدید کرده است.
وی در این بازدید با فرمانده منطقه جنوب در ارتش سعودی، فرمانده نیروی جازان و افسران بلندپایه در باره راهکارهای تقویت امکانات رزمی گفت وگو کرد.

 

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟