عبدالله در دیدار با رئیس کمیشنری سازمان ملل در امور پناهندگان وضعیت مهاجران در ایران و پاکستان را مورد بررسی قرار داد

  • انتشار: ۶ دلو ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 17344

عبدالله عبدالله، رییس اجرائیه کشور در دیدار با فاتحه المجزوب عبدالله رییس کمیشنری عالی سازمان ملل در امور پناهندگان دیدار کرد، در این دیدار وضعیت پناهندگان افغان در کشورهای ایران و پاکستان، چگونگی راه‌های حل برای چالش‌های موجود آنان و بازگشت عزتمندانۀ پناهندگان به کشور و نشست سه‌جانبه‌ای که قرار است در ارتباط به پناهندگان افغان در پاکستان برگزار شود، به بحث و بررسی گرفته شد.

ریاست اجراییه کشور با نشر خبر نامه‌ای گفته است که داکتر عبدالله امروز ضمن دیدار با فاتحه المجزوب عبدالله رییس کمیشنری عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در افغانستان، تاکید کرده که مساله پناهندگان و بیجاشدگان افغان در اولویت کار دولت قرار دارد و توقع می‌رودکه کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، فعالیت‌هایش را در هماهنگی با حکومت وحدت ملی عملی سازد.

به گفته خبر نامه، فاتحه المجزوب عبدالله، رئیس جدید کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در افغانستان نیز گفته است که ما تلاش داریم که کمک های بیشتری را برای حل مشکلات بیجا شدگان داخلی، و پناهندگان جذب نماییم.

بانو المجزوب عبدالله از نشست سه جانبه برای رسیدگی به مشکلات پناهندگان افغان در کشور پاکستان نیز خبرداده گفته است که قرار است این نشست در ماه فبروری با حضور کمیشنری سازمان ملل برگزار شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟