عبدالله در بدخشان: حکومت در تامین امنیت کشور دریغ نخواهد کرد

  • انتشار: ۲۳ ثور ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 1سیاست
  • شناسه مطلب: 22293

داکتر عبدالله عبدالله رييس اجرايى حکومت وحدت ملى که به ولايت بدخشان رفته است، مى گويد که حکومت آنچه در توان دارد، در تامين امنيت سراسرکشور بخصوص اين ولايت دريغ نخواهد کرد.

وى که در جمع مردم در ولسوالى بهارک صحبت مى کرد،گفت که افغانستان، با تروريسم بين المللى از چهارگوشۀ جهان مبارزه می کند و تروريزم بين المللى، بيشتربه ولايت بدخشان تمرکز کرده است.

رئیس اجرایی می گوید؛ حکومت افغانستان اراده قوى براى تامين امنيت و سرکوب تروريزم دارد و شک و ترديد در عزم و اراده حکومت در دفاع از کشور، نبايد وجود داشته باشد.

داکترعبدالله  درادامۀ صحبت هايش افزودکه حکومت وحدت ملى، آنچه در توان دارد در تامين امنيت کشور دريغ نخواهد کرد و رئیس ستاد ارتش قواى مسلح افغانستان، وضعيت امنيتى بدخشان را بررسى کرده و طرح خود را براى گسترش امنيت به شوراى امنيت ملى ارايه مى کند و در روشنى آن تصاميم لازم گرفته خواهدشد.

اما موصوف گفت که حکومت از مردم تقاضا دارد تا در تامين امنيت کشور، از نيروهاى امنيتى شان حمايت نمايند تا وضعيت امنيتى بهبود يابد.

اين درحالى است که رييس اجرايى حکومت در سفرش به ولايت بدخشان، کارساخت شاهراه بهارک- اشکاشم را افتتاح کرد.

محمودبليغ وزير فوايدعامه  مى گويد که پروژه ساخت شاهراه بهارک – اشکاشم، ۱۰۸ کيلومتر مى باشدکه ساخت آن، چهارسال را در بر مى گيرد.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟