عبدالله: برگزاری انتخابات پارلمانی و شورای ولسوالی از تعهدات حکومت است

  • انتشار: ۲۸ اسد ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 46372

عبدالله عبدالله رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی در پیامی به مناسبت 28 اسد سالروز استقلال افغانستان گفته است که حکومت وحدت ملی متعهد است که انتخابات پارلمانی و شوراهای ولسوالی‌ را طبق جدول کمیسیون مستقل انتخابات برگزار کند.

عبدالله عبدالله رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی در پیامی به مناسبت نود و نهمین سالروز استرداد استقلال افغانستان گفته است که مردم افغانستان در طول تاریخ روزهای دشوار و سختی را پشت سر گذاشته؛‌ اما هرگز تابع ظلم، استبداد و بی‌عدالتی نگردیدند و در برابر بیگانه‌گان، متجاوزان و اشغال‌گران ایستاده‌اند و هنوزهم می‌ایستند.

در ادامه گفته شده، پس از آن، تروریسم و حامیان جهانی‌شان برای دست یافتن به اهداف ضد انسانی و اسلامی‌شان به این خاک چشم دوخته و هر روز از مردم ما قربانی می‌گیرند. با آن هم، فرزندان مردم افغانستان در خط مقدم با تروریستان می‌جنگند.

در هفته‌های اخیر تروریستان در ولایت‌های جلال‌آباد، فاریاب، بغلان، ارزگان، پکتیا، غزنی و کابل مردم بی‌گناه ما را هدف قرار داده و فاجعهٔ انسانی ببار آورده‌اند. آنها از هر ابزاری برای سلاخی کردن مردم افغانستان استفاده می‌کنند.

افغانستان در شرایط حساس تاریخی قرار دارد. مبارزه با تروریسم، برگزاری انتخابات پارلمانی، شورا‌های ولسوالی‌ و انتخابات ریاست جمهوری، حفظ دستاوردهای شانزده سالهٔ مردم افغانستان از اولویت‌های حکومت وحدت ملی است.

در قسمتی از پیام آقای عبدالله آمده است “حکومت وحدت ملی متعهد است که انتخابات پارلمانی و شوراهای ولسوالی‌ را طبق جدول کمیسیون مستقل انتخابات برگزار کند.”

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟