عبدالله: استراتژی ترامپ، مخالفان را ترغیب به مذاکره می کند

  • انتشار: ۲۴ عقرب ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 33271

عبدالله عبدالله رئیس اجرایی که در سفری به آمریکا و کانادا در در یک مرکز مطالعاتی در واشنگتن صحبت می کرد، گفت که استراتژی آقای ترامپ برای افغانستان از نظر سیاسی ضعیف نبوده و مخالفین را ترغیب می کند تا به میز مذاکره رو آورند.

آقای عبدالله که برای یک سفر رسمی به آمریکا رفته است، روز سه شنبه در مرکز بین المللی مطالعات استراتژیک در واشنگتن دی سی گفت “تروریستان می توانند ما را معطل سازند اما آنها نمی توانند ما را متوقف کنند.”

عبدالله عبدالله رئیس اجرائی حکومت وحدت ملی در جریان سفر به ایالات متحدۀ امریکا در مورد چگونگی طرح عملی اعمار فشار بر پاکستان با مقام‌های امریکایی صحبت خواهد کرد.

مجیب الرحمان رحیمی سخنگوی ریاست اجرائی گفته است که قرار است رئیس اجرائی عبدالله عبدالله در جریان این سفر، با معاون رئیس جمهور، وزیر دفاع، وزیر خارجه دولت آمریکا و رهبران احزاب عمدۀ سیاسی در کنگره این کشور دیدار کند.

آقای رحیمی گفت که آقای عبدالله همچنان در این سفر با سرمنشی سازمان ملل متحد در نیویورک ملاقات کرده و پیرامون قطعنامۀ آن سازمان در مورد افغانستان که قرار است این ماه به رای گیری گذاشته شود، صحبت خواهد کرد.

رئیس اجرایی در سفری رسمی در راس یک هیئت عصر روز دوشنبه به آمریکا و کانادا سفر کرد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟