عبدالرزاق وحیدی: حکومت برای جبران باخت در پرونده «ریل تایم» علیه من دسیسه‌سازی کرده!

  • انتشار: ۲۵ جدی ۱۳۹۷
  • سرویس: سیاست
  • شناسه مطلب: 52513

عبدالرزاق وحیدی وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی که از سوی حکومت متهم به فساد مالی شده می‌گوید به اجرایی عدالت از سوی دستگاه قضایی اعتماد ندارد زیرا این نهاد عدلی از سوی ارگ مهندسی می‌شود.

وحیدی که حدود ۲۰ روز پیش از سوی محکمه خاص وزرا برائت گرفت، یک بار دیگر از سوی حکومت متهم به دست داشتن در فساد مالی در زمان تصدی وظیفه در وزارت مالیه شده است. وی بیان داشت که حکومت برای جبران باخت در پرونده ریل تایم علیه او دسیسه‌سازی کرده است.

به نوشته افق؛ عبدالرزاق وحیدی وزیر پیشین مخابرات می گوید، قبل از این که او در سمت معین اداری وزارت مالیه مقرر شود فساد ازسوی افراد دیگر در این اداره صورت گرفته و حکومت آن‌را به او ربط داده است.

آقای وحیدی در ادامه افزود حکومت برای متهم ساختن او در پرونده فساد مالی در معینت اداری وزارت مالیه، لایحه وظایف جعلی را ساخته و آن‌را به او منصوب کرده است. وی خاطر نشان کرد، این لایحه وظایف مورد پذیریش هیچ کسی نیست، بخاطری که در آن لایحه وظایف مهر تاییدی هیچ اداره رسمی دیده نمی‌شود.

قرار است محکمه وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی فردا برگزار شود. آقای وحیدی می‌گوید تا زمانی محکمه اجازه نشرات زنده از جریان محکمه را به رسانه‌ها ندهد او در دادگاه حاضر نخواهد شد.

وی تصریح کرد: «شیر آغا منیب قاضی محکمه فردا، نمی‌خواهد رسانه‌ها نشرات زنده از جریان محکمه داشته باشند.»

به گفته او، اگر محکمه اجازه نشرات زنده از جریان محکمه را به رسانه‌ها ندهد نشان می‌دهد که دستگاه قضایی با مافیایی ارگ هم دست است و برنامه دارد او را به دست داشتن در فساد که در معینت وزارت مالیه در سال ۱۳۸۹ صورت گرفته متهم کند.

براساس قانون محکمه وزرا باید علنی باشد مگر موردی که امنیت ملی را به خطر بی‌اندازد. آقای وحیدی می‌گوید پرونده فساد که به او نسبت داده شده، پرونده اداری است و هیچ ربطی به امنیت ملی ندارد که محکمه فردا به گونه سری برگزار شود.

عبدالرزاق وحیدی که پیش از این متهم به فساد در جمع‌آوری ۱۰درصد محصول شبکه‌های مخابراتی و استخدام کارمندان بالمقطع بود، ۲۰ روز پیش ازسوی محکمه خاص وزرا تبرئه شد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟