عبدالرزاق وحیدی: با وجود اتهامات علیه من، چرا دادستانی مرا جلب نمی کند؟

  • انتشار: ۱۴ دلو ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 17593

عبدالرزاق وحیدی که به اتهام فساد اداری در وزارت مخابرات، وظیفه اش به تعلیق در آمده بود، می گوید که به حیثیت وی صدمه جدی رسیده اما با وصف سپری شدن یک ماه از تعلیق اش از او تحقیق نمی کنند.

وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی این موضوع را روز گذشته (چهارشنبه) در نشستی با شماری از مسؤلان رسانه ها در کابل، بیان کرد و گفت پس از یک ماه که بنابر هدایت رهبری حکومت سکوت کرده بود، در این زمینه صحبت می کند.

عبدالرزاق وحیدی دربیانیه ای که دو هفته قبل خطاب به دادستانی کل نوشته است، آمده است که به رویت مکتوب دادستانی کل، وظیفه اش به سه دلیل، تخلفات قانونی در روند استخدام کارمندان بالمقطع، حیف و میل بخش از محصول مخابراتی و عدم همکاری با هیئت تحقیق، به حالت تعلیق در آمده است.

وحیدی در بخشی از این نامه گفته است که  در نشستی ک ۱۵ ماه جدی زیر نظر رئیس اجرایی حکومت و با حضور معاونین ریاست جمهوری و ریاست اجرایی، رئیس امنیت ملی و دادستان کل برگزار شد، دلایل و اسناد خود را ارایه کرد و بر مبنای آن، فیصله شد تا دادستانی در زمینه پیشنهاد رفع تعلیق وظیفه اش به ریاست جمهوری در جریان دو روز اقدام کند.

وزیر تعلیق شده مخابرات و تکنالوژی معلوماتی افزود:” من از دادستانی کل خواسته ام پروسه تحقیق از من را آغاز کنند اما  اما یک ماه می شود مرا جلب نکرده اند.”

وحیدی خاطر نشان کرد که دراین مدت سکوت کرده بود که مبادا به پروسه تحقیق آسیب برسد اما اکنون تمام اتهام های مطرح شده علیه خود را با شدت رد می کند.

وی افزود:” خواست من اين است که نتايج تحقيقات و بررسى از سوی ١٥ هيئتى که قبلا وفعلا انجام شده با مردم شريک گردد؛ هدف من اين است که جلو شخصيت کشى ام گرفته شود.”

عبدالرزاق وحیدی، ۲۵ عقرب سال جاری از سوی پارلمان استیضاح و سلب صلاحیت شد و یک و نیم ماه بعد(۱۳ جدی) ریاست جمهوری اعلام کرد که وظفیه وی به اتهام فساد اداری به حالت تعلیق در آمده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟