طوفان تویتری در واکنش به کشتار اخیر کابل

  • انتشار: ۸ ثور ۱۳۹۷
  • سرویس: مطبوعات
  • شناسه مطلب: 40309

به گزارش اطلس پرس به نقل از تسنیم، کاربران افغانستانی در فضای مجازی بار دیگر تصمیم گرفتند در اعتراض به عدم تامین امنیت شهروندان افغانستان در این کشور طوفان تویتری برگزار کنند.

این کاربران طوفان توئیتری را از شب هفتم ثور ساعت 9 به وقت افغانستان راه‌اندازی کردند.

هدف از راه‌اندازی این طوفان تویتری، آگاهی رسانی به مردم جهان درخصوص عدم تامین امنیت و کشتار غیرنظامیان به ویژه شیعیان افغانستان عنوان شده است.

پیش از این نیز کاربران فضای مجازی افغانستان درباره موضوعات مختلف از جمله مسئله توتاب و حمله انتحاری بر تظاهرات کنندگان جنبش روشنایی از طوفان تویتری استفاده کرده بودند تا توجه مردم جهان و مقامات را از این طریق به خود جلب کنند.

یادآوری می کنیم، که اخیرا محل ثبت نام رای دهندگان انتخابات پارلمانی و شوراهای شهر واقع در منطقه شیعه نشین دشت برچی واقع در غرب کابل هدف حمله انتحاری داعش قرار گرفت و در این حمله بیش از 70 نفر شهید و دستکم 100 تن دیگر نیز زخمی شدند.

این در حالیست، که برخی از اعضای پارلمان افغانستان با اشاره به این حمله تصریح می‌کنند، برخی‌ افراد در دولت این کشور تحت پوشش گروه تروریستی داعش این حمله را انجام داده‌اند، تا از مشارکت گروه خاصی از مردم این کشور در انتخابات آینده افغانستان جلوگیری شود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟