صبغت الله مجددی: خواست معترضان در کابل قبول شود، اما مقامات بلندپایه حکومتی برکنار نشود

  • انتشار: ۲۱ جوزا ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 1سیاست
  • شناسه مطلب: 24256

صبغت‌الله مجددی می‌گوید، با این که شورای احزاب جهادی خواستار تغییرات در نهادهای امنیتی است، اما با برکناری مقام‌های بلندپایۀ حکومتی در چنین شرایطی مخالف اند.

سران شورای احزاب جهادی امروز (یک‌شنبه) در کابل در یک نشست خبری گفتند که با در نظرداشت وضعیت فعلی کشور، افزایش تنش‌ها میان حکومت و معترضان جنبش رستاخیز تغییر به سود کشور نیست و حاضرند برای حل این مشکلات تلاش کنند.

صبغت‌الله مجددی، رییس شورای احزاب جهادی خطاب به حکومت می‌گوید که خواست‌های قانونی معترضان جنبش رستاخیز تغییر قبول شود و معترضان نیز خیمه‌های تحصن‌شان را از شهر کابل بردارند تا شهروندان به روند عادی زند‌گی‌شان برگردند.

رییس شورای احزاب جهادی می‌افزاید که آنان نیز سران حکومت را به خاطر کوتاهی‌شان در تأمین امنیت شهروندان به انتقاد می‌گیرند، اما باید احزاب و سیاسیون شرایط فعلی کشور را درک کرده و به خاطر منافع ملی کشور از سران حکومت حمایت کنند.

گفتنی‌ست که اعتراضات مدنی جنبش رستاخیز تغییر وارد دهمین روزش شده و تا کنون با حکومت به نتیجۀ نرسیده‌اند، اما تلاش‌‌ها از سوی هیأتی از مجلس نمایندگان و برخی از احزاب سیاسی برای تفاهم معتراضان با حکومت جریان دارد.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟