صبغت الله مجددی: اشرف غنی پس از به قدرت رسیدن هم مردم را فراموش کرده و هم خدا را!

  • انتشار: ۲۱ ثور ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 1سیاست
  • شناسه مطلب: 22199

صبغت الله مجددی یکی از رهبران جهادی افغانستان در مراسمی در کابل با انتقاد از محمداشرف غنی رئیس جمهور گفت: اشرف غنی رئیس جمهور پس از به قدرت رسیدن هم مردم را فراموش کرده است و هم خدا را.

صبغت‌الله مجددی، یکی از رهبران جهادی می‌گوید رییس جمهور باید بفهمید کسی که او را به ریاست جمهوری رسانیده می‌تواند دوباره از آن کنارش بگذارد.

صبغت الله مجددی که یکی از حامیان رییس جمهور افغانستان در جریان کارزارهای انتخاباتی در دو دور انتخابات بود، روز پنج‌شنبه(۲۱ ثور) در نشستی که از سوی شورای احزاب جهادی و ملی برگزار گردیده بود گفت که رییس جمهور بفهمد کسانی که تو را به تخت نشاندند،  می توانند از تخت برکنارت کنند.

اما آقای مجددی گفت ما نمی‌خواهیم افغانستان خراب شود و می‌خواهیم حکومت اصلاح شود و اصلاحات حقیقی را به وجود بیاورد.

مجددی با شکرگزاری از اینکه که سیاسیون تلاش دارند تا نگرانی‌های مردم را خاتمه بدهند. گفت: شیعه و سنی دست به دست هم بدهند و هرگز از هم جدا نشوند. در طول عمر خود تبعیض نداشتم و حالا هم می خواهم تبعیض وجود نداشته باشد.

وی افزود: جنازه من هم صدا خواهد کرد که برادران وحدت را از دست ندهید. رئیس جمهور پس از به قدرت رسیدنش مردم و خدا را فراموش کرده است.

این رهبر جهادی با نارضایتی از رییس جمهور گفت “مردم پیش من می‌آیند که حضرت صاحب تو این را بر تخت نشاندی می‌گویم حالا گپ هم نمی‌زند و از یک‌ماه به دوماه یک تلفن هم نمی‌کند و فراموش کرده‌است.”

صبغت‌الله مجددی در حالی از رییس جمهور اظهار نارضایتی می‌کند که در جریان انتخابات سال ۱۳۹۳ از حامیان جدی محمد اشرف غنی به شمار می‌رفت.

در این نشست همچنان رهبر شورای عالی احزاب جهادی و ملی افغانستان هشدار داد که اگر مردم بخواهند، توانایی برکناری رهبران فعلی حکومت را دارند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟