صالح خطاب به منتقدانش: از انتقاد بر من چیزی نصیب تان نمی شود/ دعوای خویش را درمیدان انتخابات صاف خواهیم کرد

  • انتشار: ۲۹ دلو ۱۳۹۷
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 53673

امرالله صالح، سرپرست پیشین وزارت امور داخله و معاون اول اشرف غنی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، در واکنش به انتقاد ها در خصوص اشتراک وی در نشست های مهم حکومتی گفت: من جای کسی را اشغال نکرده ام! به لطف رییس جمهور در نشست های حکومتی شرکت کرده ام؛ یقینا از این موقعیت استفاده شخصی و گروهی نکرده و نخواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری اطلس، پس از استعفای امرالله صالح از سمت خویش و پیوستن به تکت انتخاباتی رییس جمهور غنی به حیث معاون اول، برخی نامزدان و احزاب سیاسی با انتقاد از این موضوع تصریح کردند که صالح بدون هیچ موقف حکومتی در نشست های مهم در کنار رییس جمهور اشتراک دارد، این منتقدان بر این باور اند که حضوی وی در این جلسات مهم، صرفا کمپاینی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری است.
در همین حال امرالله صالح در واکنش به این سخنان در صفحه فیسبوک خود نوشت:« من جای کسی را اشغال نکرده ام. من کسی را از کرسی اش دورنساخته ام. من هیچ نوع امتیاز مادی از دولت به دست نمی آورم و برخلاف عرف و رفتار دیگران که از قدرت دور می‌شوند ولی وسایط و گروه محافظتی را با خود حفظ می‌کنند، من از هیچ نوع محفاظت دولتی مستفید نیستم با همان موتر شخصی ام که یازده سال است نزدم است رفت و آمد می‌کنم.»
اقای صالح در ادامه افزود: که رییس جمهور لطف کرده و مرا در شماری از جلسات مشورتی و سیاسی که در ان مسائل مهم حکومت داری یعنی مسائل صلح و جنگ به بحث گرفته میشود فرصت داده تا تظر بدهم؛ به یقین که من ازین دسترسی ام به محیط قدرت هیچ نوع استفاده شخصی وگروهی نکرده و نخواهم کرد.
سرپرست پیشین وزارت امور داخله خاطر نشان کرد: شما مطمین باشید. منتقدین محترم ما و شما دعوای خویش را درمیدان انتخابات صاف خواهیم ساخت. به گفته زیبا و دلنشین عیاران این وطن آستین های تان را بر بزنید وکمر های تان را ببندید. از انتقاد بر من چیزی نصیب تان نمیگردد بهتر است روی روایت و بیام تان به ملت کار نمایید. خیلی دلم برایتان میسوزد چون تیم های تان شکسته است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟