شبکه المیادین به نقل از رهبر ایران: وظیفه رهبران کشورهای اسلامی ایجاد وحدت در بین امت اسلامی است

  • انتشار: ۹ سنبله ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 29776

شبکه المیادین نوشته است آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران با اشاره به سیاست‌های تفرقه‌افکنانه‌ی نظام سلطه در میان مسلمانان، وظیفه‌ی رؤسای کشورهای اسلامی و همه‌ی نخبگان جهان اسلام را ایجاد وحدت، آگاه‌سازی ملت‌ها و متوقف کردن فوری فجایع تلخ در کشورهای اسلامی خواند.

شبکه المیادین در پیام آیت الله خامنه ای رهبر ایران آورده است که دفاع از فلسطین و همراهی با ملتی که نزدیک به هفتاد سال است برای کشور غصب‌شده‌ی خود مبارزه می‌کند، مهم‌ترین وظیفه‌ی همه‌ی ما است.

در پیام آمده است ” امروز دنیای اسلام دچار ناامنی است؛ ناامنی اخلاقی و معنوی، و ناامنی سیاسی. عامل عمده، غفلت ما و هجوم بی‌رحمانه‌ی دشمنان است. ما در برابر هجوم دشمن نابکار به وظیفه‌ی دینی و عقلی خود عمل نکردیم.

در ادامه این پیام گفته شده نتیجه آن است که دشمن صهیونیست در قلب جغرافیای جهان اسلام در حال فتنه‌گری است و ما غافل از وظیفه‌ی قطعیِ نجات فلسطین، به جنگ داخلی در سوریه و عراق و یمن و لیبی و بحرین، و مواجهه با تروریسم در افغانستان و پاکستان و غیره سرگرمیم.

آقای خامنه ای با اشاره به مسئله کشتار مردم مسلمانان روهنگیایی در راخین میانمار گفته است ” وظیفه‌ی دفاع قاطع از اقلّیّتهای تحت ستم مسلمان، همچون مظلومان میانمار و غیره؛ و از همه مهم‌تر وظیفه‌ی دفاع از فلسطین و همکاری و همراهی بی‌چندوچون با ملّتی که نزدیک به هفتاد سال است برای کشور غصب‌شده‌ی خود مبارزه می کند.”

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟