سید حفیظ الله هاشمی جعلی بودن اسنادش را رد کرد

  • انتشار: ۴ دلو ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 36106

سید حفیظ الله هاشمی عضو جدید کمیسیون انتخابات در واکنش به جعلی بودن اسنادش می گوید که سند تحصیلی وی از طرف وزارت تحصیلات عالی تایید شده است و گزارش رسانه ها در این مورد توطئه علیه وی است.

سید حفیظ الله هاشمی عضو جدید کمیسیون مستقل انتخابات امروز در مراسم معرفی خودش به حیث عضو تازه کمسیون انتخابات می‌گوید که این کمیسیون در حال حاضر در تنگ‌نای اعتماد قرار گرفته است و وعده سپرد که گام‌های را جهت مرفوع ساختن این مشکل بر خواهد داشت.

هاشمی تاکید نمود که تیم کاری کمیسیون مستقل انتخابت به‌خاطر اعتمادی سازی، شفافیت و حساب‌دهی در بخش انتخابات و بودجۀ این نهاد از هیچ‌گونه سعی و تلاش دریغ نخواهند کرد.

وی همچنان گفت که سند تحصیلی‌اش توسط وزارت تحصیلات عالی افغانستان طی مراحل شده و افزود که گزارش‌ رسانه‌ها بیش از توطیه علیه او نیست.

او گفت که شماری از افراد می‌خواهند که کار در کمیسیون پیشرفت نکند و علاوه کرد که این وظیفۀ وزارت تحصیلات بود که جواب کامل را پیش از این، در این مورد ارایه می‌کرد.

به تازه‌گی گزارش‌های به نشر رسید که در آن گفته شده بود سند لیسانس آقای هاشمی جعلی بوده و از دانشگاهی که فارغ گردیده است اصلا وجود ندارد.

حدود دو ماه پیش، نجیب الله احمدزی رییس کمیسیون مستقل انتخابات به دلیل آنچه ضعف مدیریتی خوانده شد، از سوی رییس جمهور غنی در حکمی برکنار شد. پس از برکناری او، آقای غنی در حکمی دیگر کمیته گزینش قبلی را دوباره فعال کرد تا سید حفیظ الله هاشمی به عنوان عضو جدید آن انتخابات شد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟