سورپرایز جدید زیدان؛ کهکشانی به دنبال ستارگان اروپا

  • انتشار: ۲۹ ثور ۱۳۹۸
  • سرویس: ورزشی
  • شناسه مطلب: 61845

رئال مادرید در فصلی که رو به اتمام هست به معنای واقعی فاجعه بود و این هواداران میلیونی تیم را به شدت نگران کرده است خصوصا زمانی که در اردوی دشمن، بارسلونا تبدیل به یک مشتری دست به نقد برای بیشتر ستارگان دنیای فوتبال شده است.

زین الدین زیدان می‌داند که مهمترین ضعف تیمش از بین رفتن انگیزه‌است و تلاش می‌کند تا مهره‌هایی را به ترکیب تیمش اضافه کند که تشنه کسب عناوین مختلف خصوصا در اروپا هستند.

ادن هازارد، پل پوگبا، آنتوان گزیزمان، ون د بیک و کریستین اریکسن و لوکا یوویچ.

ون د بیک

برای تمام این بازیکنان بالا بردن لیگ قهرمانان اروپا یک هدف مهم است به همین خاطر باشگاهی را انتخاب می‌کنند که به آقای اروپا معروف است و تبحر خاصی در بردن چمپیونز لیگ دارد.

به غیر از ادن هازارد و لوکا یوویچ که تقریبا نهایی شده‌اند، زیدان پس از اطلاع از تصمیم گریزمان، با او تماس گرفته است و پیشنهاد داده به حضور در رئال مادرید بیاندیشد.

ادن هازارد

این سورپرایزی بود که رسانه‌ها از آن نوشتند. فاکتور مهم گریزمان قیمت مشخص 120 میلیون یورویی اوست که کار را ساده‌تر می‌کند اما باید به این نکته نیز اذعان داشت بارسلونا جلوتر از رئال و بایرن مونیخ برای جذب او قرار دارد.

گریزمان

کریستین اریکسن نیز هافبکی است که هواداران رئال در نظرسنجی سایت آ.اس بیشترین رای را به او داده‌اند و خودش نیز دوست دارد عضوی از رئال مادرید باشد اما تکلیف او تا پایان فاینل لیگ قهرمانان مشخص نخواهد شد.

کریستین اریکسن

زیدان پوگبا را می‌پسندد اما قیمت 170 میلیونی او سد بزرگی برای انتقالش به سانتیاگو برنابئو خواهد بود.

پل پوگبا

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟