سرنوشت غم انگیز دخترک 13 ساله ای که توسط محافظان رئیس جمهور در لغمان جان باخت

  • انتشار: ۱۴ سرطان ۱۳۹۷
  • سرویس: امنیت و حوادثتیتر 2
  • شناسه مطلب: 44643

دخترک 13 ساله ای به نام سلما روز دوشنبه هفته جاری هنگام عبور کاروان موترهای محافظان رئیس جمهور در لغمان جان باخت، اما سرنوشت غم انگیز خانواده این دخترک 13 ساله که تنها نان آور خانواده شان بود، بعد از مرگ وی بدتر شده است.

روز دوشنبه در هنگام سفر رئیس جمهور غنی به ولایت لغمان دختر 13 ساله ماست فروش در کنار  جاده ای که کاروان موترهای رئیس جمهور می گذشت، مشغول بدست آوردن لقمه نان حلالی بود که توسط بی توجهی محافظان رئیس جمهور با برخورد موتر جان خود را از دست داد.

سلما ۱۳ ساله که بخاطر بدست آوردن لقمه نانی برای خانواده‌اش در شهر مهترلام لغمان ماست فروشی می‌کرد، عصر روز دوشنبه هفته جاری کاروان موترهای محافظان خاص رئیس جمهور این کودک را زیر گرفت و سلما ۱۳ ساله جان باخت.

سلما باشنده اصلی منطقه تاش‌گری شهر مهترلام ولایت لغمانو تنها نان آور خانواده‌اش بود.

خانواده سلما می‌گوید، سلما برادر نداشته و پنج خواهر دارد که همه آنان از سلما کوچکتر هستند.

حاجی گل ساپی مامای سلما به رادیو آزادی گفته است، با مرگ سلما خانواده‌اش ناتوان شدند زیرا دیگر هیچ فردی در خانواه‌اش وجود ندارد که برای آنان نفقه بیاورد.

وی افزود: “این کودک در شهر ماست می‌فروخت زیرا اقتصاد خانواده‌اش بسیار ضعیف بود اگر من با آنها نباشم هیچ کس نمانده که برای آنان یک لقمه روزی حلال پیدا کند زیرا پدرش ریش سفید است و کار کرده نمی تواند.”

به گفته‌ی مامای سلما، یکی از موترهای کاروان رییس جمهور، سلما را با سرعت زیاد زیر گرفت و سلما پس از برخورد با موتر داخل جوی کنار سرک پرتاب شد. حاجی‌گل گفت کاروان موترهای رییس جمهور پس از حادثه بدون توقف به حرکت‌شان ادامه داده و باشندگان محل سلما را به شفاخانه انتقال داده‌اند.
سرانجام سلما به دلیل جراحت شدید روز سه شنبه جانش را از دست داد.
حاجی‌گل، مامای سلما می‌خواهد عامل این حادثه به دادگاه کشانده شود. او از رییس جمهور خواست که عامل این رویداد را به دست عدالت بسپارد.

هر چند این بار اول نیست که یک کودک در نتیجه حادثه ترافیکی از سوی محافظان خاص رئیس جمهور کشته می‌شود، پیش از این نیز شماری مردم از برخورد نادرست محافظان خاص رئیس جمهور شکایت کرده‌اند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟