سخنگوی ارتش پاکستان: هند با استفاده از خاک افغانستان دست به اقدامات ضدپاکستانی می زند

  • انتشار: ۲۸ حوت ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 38467

جنرال آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان می گوید؛ هند با استفاده از خاک افغانستان مرتکب به اقدامات ضدپاکستانی شده و تروریسم را در این کشور ترویج می دهد.

جنرال آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان می گوید؛ پاکستانی ها هزینه گزافی در مبارزه علیه تروریسم پرداخته و در این مسیر 75 هزار نظامی و غیرنظامی پاکستان جان خود را از دست داده اند و اقتصاد کشور نیز متحمل 123 میلیارد دالر خسارت شد.

غفور به روزنامه گلف نیوز این کشور می گوید این کشور علیه همه تروریست ها از جمله شبکه حقانی مبارزه کرده و در این خصوص نیز به آمریکایی ها بارها اعلام شده که تروریست ها هیچ جایی در پاکستان ندارند.

وی تاکید کرد: پاکستانی ها هزینه گزافی در مبارزه علیه تروریسم پرداخته و در این مسیر 75 هزار نظامی و غیرنظامی پاکستان جان خود را از دست داده اند و اقتصاد کشور نیز متحمل 123 میلیارد دالر خسارت شد.

وی درباره اوضاع افغانستان افزود: براساس نظرسنجی های به عمل درآمده در سطح بین المللی، تقریبا 50 درصد خاک افغانستان تحت کنترل نیروهای این کشور نیست.

آصف غفور گفت: افغانستان به جای رسیدگی به قابلیت نیروهای خود برای کنترل مناطق این کشور نباید پاکستان را مورد اتهام قرار دهد.

وی گفت:پاکستان نه تنها از اقدامات هند برای ایجاد تنش در نوار مرزی مشترک (مرزهای شرقی این کشور) نگران است بلکه هند با استفاده از خاک افغانستان مرتکب به اقدامات ضدپاکستانی شده و تروریسم را در این کشور ترویج می دهد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟