سخنگوی ارتش پاکستان: با گروه های تروریستی ارتباط داریم

  • انتشار: ۱۵ میزان ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 31517

جنرال آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان تایید کرده که سازمان استخبارات پاکستان (آی.آس.آی) تماس‌هایی با گروه‌هایی تروریستی دارد، اما از آنها حمایت نمی‌کند. این اظهارات مقام پاکستانی بعد از آن مطرح می شود که جوزف دانفورد سازمان استخبارات پاکستان را متهم به ارتباط به گروه های تروریستی کرد.

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در اظهاراتی سازمان استخبارات پاکستان موسوم به ISI را متهم کرد که با گروه‌های تروریستی ارتباط دارد.

جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا این اظهارات را در یک نشست کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا به همراه جیمز ماتیس،‌ وزیر دفاع این کشور مطرح کرد.

دانفورد به این کمیته گفت: فکر می‌کنم برای من کاملا روشن است که سازمان ISI ارتباطاتی با گروه‌های تروریستی دارد.

به دنبال گفته های اخیر یکی از سناتورهای آمریکایی مبنی بر ارتباط سازمان استخبارات نظامی پاکستان با گروه های تروریستی، سخنگوی ارتش پاکستان سرانجام چنین ارتباطی را تأیید کرد.

جنرال آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان در یک نشست خبری در راولپندی در پاسخ به این اتهامات، داشتن ارتباط سازمان‌های استخباراتی یک کشور را با گروه‌های تندرو، بخش عادی از فعالیت‌های این سازمان‌ها خواند و اظهار کرد: «خواهش می‌کنم بفهمید، داشتن روابط با حمایت از گروه‌های تروریستی دو چیز متفاوت است.

وی گفته است:نام یکی از سازمان‌های استخباراتی را بگیرید که (با گروه‌های تندرو) ارتباط نداشته باشند، همه دارند و اگر این ارتباط به خاطر از میان برداشتن تهدید باشد، پس یک اقدام مثبت است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟