سخنرانی اشرف غنی در سازمان ملل و چوکی های خالی!

  • انتشار: ۳۰ سنبله ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 30844

سخنرانی اشرف غنی در سازمان ملل و چوکی های خالی در هنگام سخنرانی وی، واکنش های زیادی را در بین مردم و در شبکه های اجتماعی در پی داشته است.

اشرف غنی روز گذشته در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی داشت، تصاویر منتشر شده از هنگام سخنرانی وی نشان می دهد که تعداد بسیار کمی از دیپلمات ها و سران کشورهای جهان در هنگام سخنرانی رئیس جمهور در سالن مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور داشته است.

چوکی های خالی در هنگام سخنرانی رئیس جمهور غنی با واکنش مردم افغانستان در شبکه های اجتماعی روبرو شده است.

بعضی از کاربران فیسبوکی نوشته است؛ که جهان به گفته های نماینده ای که در کشورش فساد و جنگ و تعصب های قبیله ای موج می زند اهمیت نمی دهد.

تعدادی از کاربران شبکه های اجتماعی به گونه طنز و البته بصورت تمسخرآمیز نوشته اند که سخنرانی رئیس جمهور در این نهاد بین المللی همزمان با وقت نماز بوده است و بیشتر نماینده های کشورهای جهان برای ادای نماز، سالن مجمع عمومی را ترک کرده بودند.

محمد اشرف غنی رئیس جمهور در سازمان ملل گفته بود ما تنها به واسطه راه‌حل سیاسی می‌توانیم به صلح پایدار دست‌یابیم و من از همه افراد در صفوف طالبان دعوت می‌کنم که به یک گفتگوی بین‌الافغانی بپیوندند.

رییس‌جمهور یادآور شد: ما در حال تبدیل أفغانستان به عرصه‌ای برای ثبات هستیم؛ نقشه اصلاحی را بیان کرده و با دقت زیاد در حال تطبیق آن هستیم.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟