ساخت پاوربانکی با ظرفیت 30 هزار میلی آمپر

  • انتشار: ۲۲ حوت ۱۳۹۵
  • سرویس: فناوری اطلاعات
  • شناسه مطلب: 19477

یکی از مشکلات اصلی کاربران ابزارهای سیار، ماند موبایل ها، تمام شدن چارج دستگاه است. اما به تازگی پاوربانکی قوی با ظرفیت ۳۰ هزار میلی‌آمپر ساخته شده که به این دغدغه پایان می دهد.

هیچ چیز بدتر از این نیست که درست در میانه‌ی انجام یک کار مهم مثل صحبت تلفنی با شخصی مهم یا  انجام پروژه‌ای حساس باشید و به یکباره متوجه شوید که موبایل یا لپ تاپ در حال خاموش شدن است. شاید استفاده از پاور بانک‌های معمولی گزینه‌ی بدی نباشد، اما به خاطر ظرفیت نه چندان زیاد آنها، باز هم در پاره‌ای از اوقات جوابگوی نیاز کاربران نیستند.

به تازگی شرکت ZeroLemon اقدام به ساخت و ارائه‌ی پاوربانکی به نام ToughJuice  کرده که تنها ابزاری است که برای چارج اضطراری ابزارهایی مثل موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و … به آن نیاز دارید.

این پاوربانک ۳۰ هزار میلی‌آمپری قادر به چارج یک موبایل تا ۱۰ بار و چارج تبلت تا دو بار است. این پاوربانک حتی قادر به چارج کامل مک‌بوک‌های جدیدی است که از پورت USB-C استفاده می‌کنند. این پاوربانک دارای ۳ پورت USB، یک پورت QuickCharge 2.0 و یک پورت USB-C است و این طور که معلوم است، یا این پاور بانک جدید، احتمالا به جای تمام شدن انرژی، با کمبود ابزار مواجه خواهید شد!

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟