رژیم صهیونیستی کودک شیرخوار فلسطینی را سوزاند!

  • انتشار: ۱۰ اسد ۱۳۹۴
  • سرویس: بین المللتیتر 2
  • شناسه مطلب: 7681

در تازه ترین جنایت صهیونیست ها، یک نوزاد 18 ماهه فلسطینی بر اثر به آتش کشیدن منزلشان توسط چند شهرک نشین افراطی در سحرگاه جمعه در نابلس به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری اطلس به نقل از رسانه های محلی فلسطینی، در این هجوم ناجوانمردانه «علی سعد دوابشه» که تنها 18 ماه عمر داشت به همراه پدر ومادر و برادر 4 ساله اش مورد هجوم صهیونیست های افراطی قرار گرفتند ودر سحرگاه جمعه در روستای «دوما» در نابلس خانه آنها با بمب های دست ساز آتش زا به آتش کشیده شد که در اثر آن این کودک شیرخواره فلسطینی بر اثر سوختگی شدید به شهادت رسید.

گفته می شود که این صهیونیست های افراطی از ساکنان شهرک های «یحی» و«ویش کودش» در مجاورت روستای «دوما» در نابلس بودند که در سحرگاه و هنگامی که این خانواده فلسطینی خواب بودند با در دست داشتن بمب های دست ساز آتش زا به خانه های «سعد دوابشه» و«مامون دوابشه» هجوم آوردند و با پرتاب بمب های آتش زا خانه آنان را به آتش کشیدند که در نتیجه آن همگی به شدت مجروح شده و این کودک به شهادت رسید؛ که پس از آن صهیونسیت های افراطی با نوشتن شعارهای بر روی دیوار خانه آنان از جمله «زنده باد انتقام» و «انتقام مسیح» از محل متواری شدند.

در همین راستا «نبیل ابو ردینه» سخنگوی رسمی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین با محکوم ساختن این جنایت دردناک اعلام کرد اگر اصرار اسراییل به شهرک سازی و حمایت از شهرک نشینان نبود چنین حوادثی رخ نمی داد. وی سکوت مجامع بین المللی را در قبال چنین جنایت های تروریستی و عدم مجازات عاملان سبب شد تا این کودک شیرخواره فلسطینی به این شکل دردناک به شهادت برسد؛ همانگونه که پیشتر «محمد ابوخضیر» دیگر کودک فلسطینی به دست صهیونیست ها به شهادت رسیده بود.

گفتنی است نیروهای امنیتی اسراییل پس از این حادثه و به منظور جلوگیری از اعتراضات فلسطینی ها، تدابیر شدید امنیتی را در نابلس و قدس به کار بستند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟