رهبر ایران: فلسطین آزاد می شود ممکن است اندکی زودتر یا دیرتر

  • انتشار: ۱۶ قوس ۱۳۹۶
  • سرویس: بین المللسیاست
  • شناسه مطلب: 34106

آیت الله خامنه ای ضمن محکوم کردن اقدام دونالد ترامپ در به رسمیت شناختن شهر بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل و انتقال سفارت این کشور به این مکان، گفت که مسئله‌ی فلسطین، امروز در رأس مسائل سیاسی دنیای اسلام و امّت اسلامی است. وی اضافه کرده است فلسطین قطعا آزاد خواهد و ممکن اندکی دیرتر یا زودتر.

وی با بیان اینکه همه موظّفند از فلسطین و آزادی فلسطین و نجات ملّت فلسطین دفاع کنند و برایش مجاهدت کنند و کار کنند گفت: [البتّه] دشمن در این زمینه هم درمانده است؛ این را بدانید. حالا اینکه ادّعا می کنند، می خواهند قدس را پایتخت صهیونیستی اعلام بکنند، این از عجز اینها است، از ناتوانی اینها است.

رهبر ایران افزود: که اگر ملّتها و زبدگان و نخبگان استقامت را فراموش نکنند، قطعاً پیروزی نصیب خواهد شد. بله، امروز در مقابل امّت اسلامی صف کشیده‌اند؛ آمریکا، استکبار جهانی و دنباله‌هایشان، صهیونیسم، رژیم صهیونیستی، مرتجعین، پول‌پرستان عالم، شهوت‌رانانِ میان مسلمانان که وابسته‌ی به آن قدرتها هستند، اینها همه در مقابل اسلام، در مقابل راه پیغمبر صف کشیده‌اند؛ اِنَّکَ ءاتَیتَ فِرعَونَ وَ مَلَاَهُ زینَةً وَ اَموالًا فِی الحَیوٰةِ الدُّنیا؛ بله، امروز فرعون اینها هستند؛ فرعون، امروز آمریکا است؛ فرعون، امروز رژیم صهیونیست است؛ فرعون، همین دنباله‌روهای اینها هستند در منطقه که بتدریج میخواهند مسلمانها را به جان هم بیندازند و در منطقه جنگ ایجاد کنند که امروز این نقشه‌ی آمریکا است؛ این را همه توجّه داشته باشند، همه بدانند.

آقای خامنه ای در ادامه سخنان خویش گفت که در قضیّه‌ی فلسطین دستهای اینها بسته است، با این کار هم بلاشک ضربه‌ی بزرگ‌تری خواهند خورد و دنیای اسلام در مقابل اینها خواهد ایستاد؛ قطعاً دشمن نمی تواند در قضیّه‌ی فلسطین، موفّقیّت مورد نظر خودش را پیدا کند و فلسطین آزاد خواهد شد؛ تردیدی نیست که فلسطین آزاد خواهد شد. ممکن است اندکی دیرتر، اندکی زودتر، لکن قطعاً این اتّفاق خواهد افتاد و مبارزه‌ی امّت اسلامی برای نجات فلسطین ان‌شاءالله به نتیجه خواهد رسید.

این در حالیست که روز گذشته رئیس جمهور آمریکا قبله اول مسلمانان جهان را به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل شناخت.

رئیس جمهور آمریکا در پیام ویدئوی که قبل از سخنرانی خود منتشر کرد، گفته بود که سایر کشورهای جهان نیز باید از این اقدام آمریکا پیروی کنند و سفارت های خودشان را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کنند.

این اقدام آمریکا با واکنش های تند سران کشورهای مسلمان روبرو شده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟