رهبر ایران:سیاست آمریکا جنگ افروزی و کشتار مسلمانان به دست یکدیگر است

  • انتشار: ۲۹ اسد ۱۳۹۷
  • سرویس: بین المللسیاست
  • شناسه مطلب: 46427

آیت الله خامنه ای رهبر ایران در پیامی به حجاج بیت الله الحرام، گفته است که امروز سیاست اصلی آمریکا در برابر مسلمانان جنگ افروزی و کشتار مسلمانان به دست یکدیگر است.

پیام آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران که امروز از سوی نماینده وی در صحرای عرفات قرائت شد، گفته شده، هوشیاری مسلمانان درقبال سیاست های شیطانی آمریکا را ضروری است و سیاست اصلی آمریکایی ها دربرابر اسلام و مسلمین، جنگ ‌افروزی و تلاش خباثت‌آلود آنان، کشتار مسلمانان به دست یکدیگر است.

در قسمتی از پیام آقای خامنه ای آمده است، حج، در این مکان و در این محدوده‌ی زمانی، همیشه و در همه‌ی سالها، با زبان رسا و منطق آشکار، مسلمانان را به اتّحاد فرا می خواند. و این در نقطه‌ی مقابلِ خواست دشمنان اسلام است که در همه‌ی دورانها و بویژه در این دوران، مسلمانان را به صف‌آرایی در برابر یکدیگر تشویق میکرده‌اند و می کنند.

آقای خامنه ای گفته امروز به رفتار آمریکای مستکبر و جنایتکار بنگرید، سیاست اصلی آن در برابر اسلام و مسلمین، جنگ‌افروزی است. خواست و تلاش خباثت‌آلود آن، کشتار مسلمانان به دست یکدیگر است. ظالمانی را به جان مظلومانی انداختن، از جناح ظالم پشتیبانی کردن، به دست او جناح مظلوم را بیرحمانه سرکوب کردن و آتش این فتنه‌ هولناک را همواره تیزو تند کردن. مسلمانان باید هوشیار باشند و این سیاست شیطانی را خنثی کنند. حج زمینه‌ساز این هوشیاری است، و این است فلسفه برائت از مشرکان و مستکبران در حج.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟