رحمت الله نبیل: حمله قرار دادن کارمندان دادگاه عالی با همدستی حلقات داخلی صورت می گیرد

  • انتشار: ۲۰ دلو ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 17837

رحمت الله نبيل، رييس پيشين امنيت ملى مى گويد که آماج قرار دادن مكرر كارمندان ستره محكمه از سوى شبكه حقانى و حاميان پاكستانى و با همدستى حلقاتى داخلى (ستون پنچمی ها) براى جلوگيرى و عملى نشدن حكم اعدام انس حقانی انجام مى شود.

وى در واکنش به حمله انتحارى ديروز در مقابل دروازۀ ستره محکمه که ٢٠ کشته و ٤٥ زخمى بر جا گذاشت در صفحه فيس بوکش نوشته است که يكى از مسایل عمده و مهم در شرايط كنونى افغانستان شناخت منابع اين همه خباثت و جنايت و همدست هاى پنهانى شان كه همانا ستون پنجمى ها هستند، مى باشد.

وى گفته است: “به نظر من حملات تروريستى و آماج قرار دادن مكرر كارمندان ستره محكمه از جانب شبكه حقانى و حاميان پاكستانى شان با همدستى مارهاى آستين داخلى و جيره خوار شان (ستون پنجمى ها)، جهت ايجاد رعب و وحشت در میان اعضای قوه قضايه براى جلوگيرى و عملى نشدن حكم اعدام انس حقانی است”

انس حقانی فرد شماره دوم شبکه حقانی در سال ۱۳۹۳ از سوی امنيت ملی افغانستان بازداشت شد و بارها کاربران شبکه های اجتماعی کمپاينى را به راه انداخته و از رهبران حکومت خواسته اند تا انس حقانى را اعدام کنند.

رييس پيشين امنيت ملى از سران حکومت و قوه قضايه افغانستان خواسته است تا به خون شهدا با حداقل اقدام تطبيق حکم اعدام انس حقانى ارج گزاري نمايند، در غير آن مردم رنجديده افغانستان تاوان هاى سنگين تری خواهند پرداخت .

گفتنى است که به تاريخ ٢١ جوزاى سال ١٣٩٢ در مقابل دروازۀ ستره محکمه نيز حملۀ انتحارى صورت گرفته بود که ١٧ تن در آن جان باخته و ٣٩ تن ديگر مجروح شده بود.

مصطفی احمدی

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟