رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: باید ایران را مجازات کنیم

  • انتشار: ۸ حمل ۱۳۹۶
  • سرویس: بین الملل
  • شناسه مطلب: 20216

پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، در سخنرانی خود در نشست آیپک در واشنگتن گفت: اسرائیل قوی ترین متحد آمریکا در منطقه خاورمیانه است و ما برای مقابله با ایران باید این کشور را مجازات کنیم.

پل رایان در سخنرانی خود در نشست آیپک در واشنگتن با بیان اینکه رژیم اسرائیل قوی ترین متحد آمریکا در منطقه خاورمیانه است افزود: تعهد ترامپ و کانگرس آمریکا به اسرائیل یک امر مقدس است.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: باید از هر ابزار ممکن برای مقابله با تهدیدات ایران استفاده کنیم.

پل رایان در ادامه سخنرانی خود گفت: نظرات من و شما درباره توافق با ایران که رئیس جمهور اوباما آن را به وجود آورد بسیار مشخص است. اگر می خواهیم بهتر عمل کنیم ما نباید ناکامی های گذشته را فراموش کنیم. به طور ساده بگویم که این توافق یک فاجعه کامل است. ما میلیاردها دالر به خاطر رفع تحریمها برای آنها فراهم کردیم. ما میلیاردها دالر پول نقد و تهران را به روی بازار جهانی باز کردیم. در مقابل، ایران حمایت خود را از تروریسم (مقاومت) افزایش داد و برنامه موشکی بالستیک خود را گسترش داد و در این حال نگاهی به تسلیحات اتمی دارد. جمهوری خواهان در کنگره به دلایل خوبی این توافق را نکوهش کردند.

وی گفت: نمی توان توافق هسته ای را یک توافق محکم و بدون نقص دانست و زمانی که موضوع جلوگیری از ایران اتمی مطرح می شود تمامی گزینه باید بر روی میز باقی بمانند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزود: برای مقابله با تهدید ایران ما باید از تمامی بخش های قدرت آمریکا استفاده کنیم. ما باید در کنار متحدان و خود به طور ویژه اسرائیل بمانیم و با این تجاوزگری مقابله کنیم. ما باید تحریمها را ضد سپاه پاسداران انقلاب افزایش دهیم.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟