رئیس فعلی امنیت ملی، رئیس سابق را تهدید کرده است

  • انتشار: ۱ عقرب ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 32306

رحمت الله نبیل رئیس سابق امنیت ملی افغانستان گفته است معصوم استانکزی رئیس فعلی امنیت ملی افغانستان در پیامی وی را تهدید کرده است که فعالیت های محور مردم افغانستان را کاهش دهد، در غیر آن برای دوسیه سازی خواهد شد.

آقای نبیل در صفحه فیسبوک خود نوشته است “در هفته اول ماه میزان سال جاری، رییس عمومى امنیت‌ملی افغانستان از طریق یکی از روسای ادارات امنیت‌ملی، برایم پیام فرستاد که” فعالیت‌های محور مردم افغانستان را کاهش دهید در غیر به خاطر افشاسازی اسناد پیرامون سازمان استخباراتی پاکستان (آی، اس،ای) که سال گذشته از طریق رسانه‌ها توسط شما، صورت گرفت، برای‌تان دوسیه‌سازی می‌کنیم”.

وی نوشته است، این حرف را آقای استانکزی در حالی مطرح می‌کند که محور مردم افغانستان به عنوان یک اپوزسیون برای بازگشت به مشروعیت و قانونیت مبارزه می‌کند و در چارچوب قانون، مبارزه خود را انجام می‌دهد.

نبیل در ادامه جواب خود نوشته است که “اینک پاسخ من برای آقایان رئيس عمومى امنيت ملى و رییس‌جمهور این است که ما ضد این نظام نیم بند نیستیم؛ مردم برای برپایی این نظام نسبت به شما، قربانی‌های زیاد داده اند. فعالیت محور مردم افغانستان به منظور تحقق بخشیدن بازگشت مشروعیت است. بنابراین به جای اینکه شما علیه دشمنان سازمان استخباراتی (آی، اس،آی) دوسیه‌سازی و توطیه کنید علیه کسانی که همدست و همکار فعال (آی، اس، آی) در داخل دولت است و روزانه از مردم افغانستان قربانی می گیرند به وظایف خود عمل کنید تا مردم ازاین بیش قربانی سهل انگاری تان نگردند.

بنأ باید از سیاست توطیه سازی پرهیز کنید و اداره امنيت ملى افغانستان را كه مربوط همه مردم افغانستان است، سياسى نسازيد. و پیش ازاینکه ناوقت شود در تلاش نجات دادن مردم باشید. پیش از گذشت وقت به خود آیید.

این در حالیست که رحمت الله نبیل رئیس سابق امنیت ملی بارها از کم کاری های حکومت وحدت ملی انتقاد کرده بود.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟