رئیس جمهور غنی با مسئولان امنیتی کشور دیدار کرد

  • انتشار: ۲۹ ثور ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 13013

محمد اشرف غنی رئیس جمهور عصر روز گذشته (سه شنبه) با مسئولین و منسوبین ارگان های امنیتی کشور در ارگ دیدار کرد.

در خبرنامه ای که سوی ارگ ریاست جمهوری پخش شده است گفته شده؛ اشرف غنی در دیدار با مسئولان امنیتی کشور ضمن ستایش از تلاش ها و فداکاری های نیروهای امنیتی کشور، گفت که شورای ملی و تمام مردم افغانستان خواهان تطبیق قانون اساسی می باشند و این اجماع سیاسی زمینه آنرا فراهم می سازد تا تمام افراد مسلح غیر مسئول در چوکات قانون در آیند.

در این دیدار ابتدا سترجنرال قدم شاه شهیم لوی درستیز وزارت دفاع ملی و ستر پاسوال عبدالرحمن رحمن معین امنیتی وزارت امور داخله به نماینده گی از دیگران صحبت نمودند و از تلاش های نیروهای امنیتی کشور در راستای تامین امنیت تظاهرات روز دوشنبه یاد آوری کردند.

آنان حوصله مندی و برخورد مسلکی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را در جریان تظاهرات مذکور، نشانه همکاری و هماهنگی میان این نیروها دانستند.

سپس رئیس جمهور غنی رئیس جمهور کشور خطاب به مسئولین و منسوبین ارگان های امنیتی کشور گفت که روز گذشته به تمام دنیا نشان دادید که نیروهای امنیتی و دفاعی تابع قانون اند. وی افزود که تحکیم مردم سالاری حوصله عظیم می خواهد.

محمد اشرف غنی گفت که ما بر علاوه استعمال قوه، روحیه و افکار را مردم را درک می کنیم. وی افزود که چهل سال جنگ و مهاجرت بی اعتمادی را در میان مردم ایجاد کرده است.

رئیس جمهور غنی تصریح کرد که اکثریت جوانان، احساساتی و خون گرم اند و ما باید با استفاده از تجربه و مهارت، احساسات آنانرا آرام بسازیم.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد که دیروز ثابت نمودید که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور ظرفیت دارند و توانایی، درایت، مسلکی بودن و حوصله مندی خود را در عمل نشان دادید و این باورمندی، حمایت و محبوبیت تانرا در میان مردم بیشتر می سازد.

این در حالیست که ارگان های امنیتی کشور، مدت هاست که به صورت سرپرستی اداره می شود و مسئولان حکومتی تاکنون سرپرستان این ارگان ها را برای گرفتن رای اعتماد به پارلمان نفرستاده است.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟