رئیس جمهور ایران خطاب به ترامپ: با دم شیر بازی نکن!

  • انتشار: ۳۱ سرطان ۱۳۹۷
  • سرویس: بین المللسیاست
  • شناسه مطلب: 45358

حسن روحانی رئیس جمهور ایران در نشستی در تهران پایتخت این کشور خطاب به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت که با دم شیر بازی نکن.

آقای روحانی امروز (یکشنبه) در سخنرانی خود در جمع دیپلمات های ایران به شکل بی سابقه ای دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود را تهدید کرد.

رییس جمهوری اسلامی ایران خطاب به رییس جمهوری آمریکا گفت: آقای ترامپ ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم؛ با دم شیر بازی نکن، پشیمان کننده است.

روحانی در دیدار با سفرا و روسای نمایندگی های دیپلماتیک ایران در خارج کشور تاکید کرد که آمریکایی ها باید خوب بفهمند که صلح با ایران مادر صلح ها و جنگ با ایران مادر جنگ هاست.

رییس جمهوری ایران با بیان اینکه هر گاه اتحادیه اروپا قصد نزدیک شدن به ایران را داشت آمریکا با فشار مانع آن شد، گفت :دولت فعلی آمریکا همزمان در حال ستیز با دنیا و منافع ملی خودش است. هیچگاه مثل اکنون نمی شد گفت که کاخ سفید ضد حقوق بین الملل و ضد جهان اسلام و ملت فلسطین است..

رییس جمهوری ایران در خصوص صادرات نفت کشورش هم گفت : کسانی که کمترین درک از مسایل سیاسی داشته باشند متوجه هستند که امکان توقف صادرات نفت ایران وجود ندارد

رییس جمهور روحانی تاکید کرد: تنگه های زیادی داریم؛ تنگه هرمز فقط یکی از آنهاست.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟