دوستم محاصره خانه اش توسط نیروهای امنیتی را تکذیب کرد

  • انتشار: ۴ حوت ۱۳۹۵
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 18511

جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهور محاصره منزلش به دست نیروهای امنیتی را تکذیب کرد و از رسانه های کشورش خواست به شایعات دامن نزنند.

دوستم عصر روز گذشته (سه شنبه) طی سخنانی در جمعی از هوادارانش گفت که برخی رسانه ها با بیان اینکه منزل من در محاصره نیروهای امنیتی قرار داشته اذهان مردم را مشوش می کنند. نیروهای که در اطراف منزل من حضور داشتند، وظیفه حفاظت از مرا به عهده داشتند.

دوستم تاکید کرد، آنانی که ذهن رئیس جمهور را علیه من تخریب می کنند، دوست کشور نیستند.

وی گفت که اگر نیروهای امنیتی برای محاصره منزل من می آمدند و یا ریاست جمهوری اعلام می کرد که منزل دوستم به دستور دولت محاصره شده، من آن را تکذیب نمی کردم.

دوستم با اشاره به اینکه طرفدار هیچ گروه مخالف دولت اعم از طالبان و یا داعش نیست افزود: مردم اطمینان داشته باشند که حضور نیروهای امنیتی در نزدیک منزلش برای جلوگیری از یک تظاهرات بوده است.

دوستم گفت که ما به جای اختلافات و توطئه باید نیروهای امنیتی را تقویت کنیم تا در جنگ علیه طالبان و داعش پیشرفت داشته باشیم.

معاون اول ریاست جمهور گفت: برای تقویت نیروهای افغان باید آنان به سلاح های سنگین مجهز شوند تا بتوانند در برابر داعش و تروریست ها بخوبی مقابله کنند و تجهیز نیروهای امنیتی به سلاح های سنگین باعث کاهش تلفات نیروهای امنیتی خواهد شد.

برخی منابع خبری اعلام کرده بودند که منزل جنرال دوستم به دست نیروهای امنیتی محاصره شده است.

دوستم در سخنانش افزود که طلوع نباید خبرهای بی اساس و نادرست را منتشر و اذهان مردم را مشوش کند زیرا با این شایعه پراکنی ها محبوبیت خود را در میان مردم از دست خواهد داد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟