در منزل شخصی رئیس امنیت ملی کدام افراد مشکوک حضور دارد؟

  • انتشار: ۲ قوس ۱۳۹۶
  • سرویس: تیتر 2سیاست
  • شناسه مطلب: 33636

همایون همایون معاون اول مجلس نمایندگان طی یک مکتوب نوشته است که تعدادی از افراد مشکوک که ضد منافع ملی کار می کند در منزل معصوم استانکزی رئیس امنیت ملی حضور دارد. وی در ادامه نوشته است که به دلیل افشای این موارد آقای استانکزی قصد دارد، وی را به قتل برساند.

در مکتوب منتشر شده در شبکه های اجتماعی که از سوی دفتر معاون اول مجلس نمایندگان به نشر رسیده، نگاشته شده است که قرار اطلاعات واصله موثق به نیابت اول ولس جرگه، در منزل مسکونی و مهمانخانه شخصی محمد معصوم استانکزی، رئیس عمومی امنیت ملی افراد مشکوک که ضد منافع ملی کار می کند، وجود دارد.

در ادامه این مکتوب آمده است “از اینکه آقای استانکزی می داند که من از این موارد باخبرم و اطلاعات دقیق دارم، تلاش می نماید تا با توطئه و دوسیه سازی علیه خودم و تعدادی از همکارانم و اقاربم فشار وارد کند تا این حقایق برملا نگردد و حتی در همدستی با شخص رئیس جمهور بنده را تهدید به مرگ و حذف نموده اند.”

آقای همایون در آخر پیام خود گفته است در صورتیکه برای بنده مشکل یا تهدید مواجه گردد مسئولیت آن بر عهده رئیس جمهور و رئیس امنیت ملی است.

این در حالیست که از مدت ها قبل همایون همایون به شدت از شخص رئیس جمهور انتقاد می کند و وی را به دامن زدن به اختلافات قومی و سمتی متهم کرده است.

روز گذشته در جلسه علنی مجلس، آقای همایون گفته بود که شک دارد رئیس جمهور از صحت روانی کامل برخودار باشد. وی از منتقدان سرسخت آقای غنی می باشد.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟