در فاریاب 10 سرباز دولتی کشته و 3 هاموی ارتش به دست طالبان افتاده است

  • انتشار: ۳ جوزا ۱۳۹۷
  • سرویس: اجتماعیامنیت و حوادثتیتر 2
  • شناسه مطلب: 42811

طالبان شب گذشته با حمله بر یک قرارگاه نیروهای امنیتی در منطقه ای در ولسوالی شیرین تگاب ولایت فاریاب 10 سرباز دولتی را کشته و سه عراده تانک هاموی نیروهای امنیتی را با مقادیر زیادی سلاح با خود بردند.

منابع محلی در ولایت فاریاب می گویند حدود نیمه های شب گذشته طالبان با حمله گروهی بر قرارگاه نیروهای دولتی در مسیر شاهراه میمنه – مزار شریف، واقع در کوتل گورزاد ولسوالی شیرین تگاب، تعدادی از نیروهای امنیتی را کشتند.

این منابع می گویند در این درگیری ها که چندین ساعت به طول کشید، سه عراده هاموی نیروهای دولتی و مقدار زیادی سلاح و مهمات به چنگ طالبان افتادند.

گفته می شود در این درگیری ها تعدادی از سربازان که مربوط به ارتش و نظم عامه می شدند، توسط طالبان اسیر شده است. هنوز از سرنوشت این افراد خبری در دست نیست.

یک عضو شورای ولایتی فاریاب گفته است، در این رویداد 3 دستگاه هاوان، 3 میل دهشکه، 3 میل راکت‌انداز، 10 میل سلاح دیگر و هزاران فیر مرمی به دست طالبان افتاده است.

طالبان مدعی شده است که در عملیات شب گذشته در این منطقه، سه پاسگاه مهم در کوتل گورزاد را تصرف کرده و به شمول سه تانک، سه میل هاوان، دو میل راکت انداز، چهار میل پیکا و مقدار زیادی مهمات به دست آورده اند .

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟