در سال 2016 و 2017 میلادی بیش از 60 مهاجر افغان از آمریکا اخراج شده است

  • انتشار: ۵ دلو ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعیتیتر 2
  • شناسه مطلب: 36108

یک سازمان غیر دولتی که تعداد مهاجران اخراج شده از آمریکا ثبت می کند، گفته است که در سال های 2016 و 2017 میلادی حدود 62 مهاجر افغان از آمریکا اخراج شده است. این سازمان می گوید که روند اخراج پناهجویان از ایالات متحده روند افزایشی داشته است.

سازمان “داکمنت کلاود” که شمار مهاجران اخراج شده را از ایالات متحده ثبت می کند می گوید که در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ میلادی، روند اخراج مهاجران و پناهجویان از ایالات متحده افزایش یافته است.

براساس معلومات این سازمان، در ۲۰۱۶ میلادی، ۱۴ مهاجر افغان و در ۲۰۱۷ به تعداد ۴۸ تن دیگر آنان از ایالات متحده اخراج شده اند.

در میان آن اخراج شدگان، متهم به جرایم، مهاجران بی اسناد و آن افرادی شامل بودند که می خواستند به خواست خود ایالات متحده را ترک کنند.

در همین حال رویترز گزارش داده است؛ دونالد ترامپ در سخنانی که در جمع شهرداران آمریکا ایراد کرد گفت: همانگونه که آگاهی دارید وزارت عدلیه در گام حقوقی مهمی اعلام کرد شهرهایی که به پناهگاه مهاجران غیرقانونی تبدیل شوند باید پاسخگو باشند. این شهرها قانون فدرال را نقض می کنند و به مجرمان بیگانه اجازه می دهند آزادانه در جوامع ما رفت و آمد داشته باشند چنین چیزی را نمی توان پذیرفت. کشور باید ایمن باشد. شهرهایی که به مهاجران غیرقانونی پناه می دهند به بهترین دوستان باندها و کارتل های مواد مخدر تبدیل می شوند. برای روشن شدن پیامدهای این پیوند به نرخ مرگ و میر در گوشه و کنار این شهرها توجه کنید. دولت من متعهد است از آمریکایی های بی گناه محافظت کند. شهردارانی که در این نشست شرکت نکردند مهاجران غیرقانونی جنایتکار را به آمریکایی های قانونمدار ترجیح داده اند.

بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ به کرسی ریاست جمهوری آمریکا، وی با سیاست های مهاجرستیزانه خود، خواهان اخراج صدها هزار مهاجر غیر قانونی از آمریکا شده است.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟