در حمله نیروهای هوایی و حمایت قاطع یک مکتب در ولایت کندز ویران شد

  • انتشار: ۲۴ سرطان ۱۳۹۶
  • سرویس: اجتماعی
  • شناسه مطلب: 26341

در نتیجۀ حمله‌های هوایی نیروهای امنیتی با پشتیبانی نیروهای حمایت قاطع در ولایت کندز، 3 تن زخمی شده‌اند و یک مکتب ویران شده است. مسؤولان محلی درکندز می‌گویند، این رویداد حوالی ساعت چهارونیم بامداد امروز (شنبه) در این ولایت رخ داده است.

جنت‌گل ناصری، مدیر معارف شهر کندز به گفته است که در حملۀ هوایی نیروهای امنیتی و نیروهای حمایت قاطع در این ولایت، مکتب پسرانۀ خواجه مشهد در بندر خان‌آباد آماج قرار گرفته است. به گفتۀ او، در این رویداد 3 تن از باشند‌گان محل زخمی شده‌اند و به شمول این مکتب، برخی خانه‌ها و دکان‌های نزدیک آن ویران شدند.

اما محفوظ‌الله اکبری، سخنگوی پولیس شمال‌شرق کشور می‌گوید که در این حمله 1 تن زخمی شده است. آقای اکبری می‌گوید که احتمال دارد این مکتب به گونۀ اشتباهی آماج قرار گرفته باشد، اما بررسی‌ها در این زمینه آغاز شده است.

به گفتۀ سخنگوی پولیس شمال‌شرق، نیروهای هوایی کشور با همکاری نیروهای هوایی حمایت قاطع، بامداد امروز عملیات نظامی‌یی را برای سرکوب طالبان در شمال‌شهر کندز راه‌اندازی کرده‌اند.

از سوی دیگر حمیدالله، رییس برق کندز می‌گوید که در نتیجۀ حمله‌های هوایی در روستای اورتبلاقی‌ها در شمال‌شرق مرکز این ولایت، پایه‌های برق وارداتی تاجیکستان به کابل نیز منهدم و یک سیم آن قطع شده است.

نظرات(۱ دیدگاه)

نظر شما چیست؟