در حمله بر یک دادگاه در شمال غرب پاکستان بیش از 20 تن کشته و زخمی شد

  • انتشار: ۳ حوت ۱۳۹۵
  • سرویس: اجتماعیبین المللتیتر 2
  • شناسه مطلب: 18470

کمتر از یک هفته پس از حملات و انفجارهای تروریستی مرگبار پی در پی در مناطق مختلف پاکستان، امروز (سه شنبه) نیز سه تروریست انتحاری با حمله به دادگاهی در شهر ‘چارسده’ در واقع در شمال غرب پاکستان، دست کم شش نفر از افراد عادی را کشته و دهها نفر دیگر را مجروح کردند.

براساس گزارش منابع شهر چارسده، حال تعدادی از مجروحان این حمله تروریستی وخیم است.

منابع امنیتی پاکستان اعلام کردند قبل از ظهر امروز سه مهاجم انتحاری قصد ورود به داخل دادگاه شهر چارسده و ایجاد انفجار تروریستی در داخل ساختمان دادگاه داشتند که با مقاومت نیروهای امنیتی مستقر در ورودی دادگاه مواجه شدند.

یکی از مهاجمان براثر تیراندازی مهاجمان کشته شد. یکی دیگر از آنها موفق شدن خود را به داخل محوطه دادگاه برساند و خود را منفجر کند. نفر سوم نیز پس از آن که موفق به پرتاب یک نارنجک و شلیک به سمت مردم شد، توسط نیروهای امنیتی کشته شد.

هفته گذشته، مناطق مختلف پاکستان از جمله شهر لاهور و زیارتگاه معروفی در ایالت سند، شاهد انفجارهای انتحاری بود که بیش از یکصد نفر کشته و صدها مجروح برجای گذاشت.

پاکستان گروه تروریستی ‘جماعت الاحرار’ را مسئول تمام این حملات می داند و مدعی است عوامل این گروه، پناهگاه های امن در داخل خاک افغانستان دارند.

نظرات(۰ دیدگاه)

نظر شما چیست؟